Honba za klenotem Bajoru - příběh a úkoly

ne 4. července 2010      autor: omi      přečteno: 2279x      komentáře: 2

Honba za Klenotem Bajoru Člověk si ani nevybalí a už ho ženou na briefing. Většina starších důstojníků má nějaké povinnosti (Kira je na Bajoru, Bashir na lékařské konferenci, O'Brien řeší neustálé poruchy a Dax musela nutně odletět na Trill) a tak zbývá řešení nastalé situace na nás ostatních. Prozatímní vládě se nepovedlo získat prastarý artefakt - pravděpodobně fragment některého z orbů, a naším úkolem je zjistit co nejvíce informací o jeho původu a kde se pravděpodobně nyní nachází. Získat ho bude asi tradičně úkol pro starší důstojníky. Tedy až budou mít čas...

Skládání bajorské mandaly Je vysláno několik runaboutů a každý na jiné vytipované místo. My míříme na Bajor kontaktovat nějakého překupníka, který by mohl mít v celé záležitosti prsty. To se nám bohužel nedaří. Podaří se nám však promluvit s Vedekem Falou, který zná historii orbů. Bohužel však ne všechny informace jsou dostupné, některé jsou na prastarých kamenných deskách, které se zatím nepodařilo složit dohromady. Naštěstí bychom mohli s pomocí počítače v runaboutu sestavit původní podobu některých desek a získat více informací. Po chvilce se nám daří vytvořit hologram pravděpodobné podoby prastaré desky a získat informace o jednom ze ztracených orbů, který zmizel poblíž Badlands. Kousek od toho místa je opuštěná stanice Empok Nor! Měli bychom se tam určitě podívat.

Hledání rozdílu mezi stanicemi Na Empok Noru je strašný nepořádek, který zde Cardassiané zanechali, když stanici opustili. Navíc za sebou zanechali miny, takže musíme dávat velký pozor, kde se pohybujeme. Na důkladnou prohlídku stanice není ani čas, ani prostor, musíme si vystačit s pouhým pozorováním a mít oči na stopkách. Když se důkladně díváte, zjistíte, že obě sesterské stanice jsou odlišné více, než se na první pohled zdá. Čím déle jsme byli na stanici, tím více rozdílů jsme si všimli. Nakonec jsme objevili zbytkové stopy po orbech a nedávném průzkumu stanice Maquisty, kteří pravděpodobně pátrali po něčem užitečném. Když víte, co hledáte, hledá se to lépe. Iontová stopa pohonu by sice normálně dávno zmizela, ale Maquisté nemají motory v tak perfektním stavu, jako Hvězdná Flotila. Nezjistili jsme sice přímo stopu, ovšem zbytková radiace ukazuje, že někdo přiletěl a odletěl směrem z/do Badlands.

Hackování do maquistického počítače Směr nás zavedl na orbitu planety, kterou naštěstí obíhá jeden měsíc, takže jsme mohli zůstat neobjeveni v jeho stínu. Je to dobře, protože jsme tak unikli pozornosti několika lodí odlétajících od planety. To znamená, že na základně by mohlo zůstat pouze pár lidí a mohlo by se nám na ni podařit dostat tajně. Štěstěna nás neopustila a pod rouškou tmy a klidu na základně se nám podařilo hacknout do jednoho z terminálů. Bylo potřeba sice trochu obejít jejich systém, ale nakonec se nám pomocí zavirovaného isolineárního chipu podařilo napojit na databázi a vyhledat informace související s orby a jejich fragmenty. Dokonce jsme získali údaje ze samotné dražby fragmentu, kterou Bajor prohrál. Takže nějaký Maquista skutečně našel a prodal fragment orbu a dražbu zprostředkovávali Ferengové - Britaq a Quark. A fragment vydražil obchodník z Wadi. Měli bychom se podívat tam, jestli tam Fragment není.

Nalezení vraku wadijské lodi Bohužel wadijského obchodníka už se nezeptáme. Cestou k jejich planetě jsme našli pouze vrak jeho lodi. Alespoň zkusíme zjistit, kdo je napadl. Z palubního počítače jsme vylovili kompletní kurz lodi a podle jednotlivých souřadnic, se nám podařilo určit nejpravděpodobnější kurz útočníků na Cardassii.

Luštění cardassijské šifry Cardassia patřila mezi původní tipy, které jsme dostali. Měli jsme tam kontaktovat ochodníka jménem Peral. A protože jiný tip na kontakt nemáme, zkoušíme kontaktovat jeho. Bohužel moc sdílný není, ale nakonec se nám přeci jen podaří získat nějaké informace. Aby to nebylo jednoduché, jedná se o šifru. Typičtí Cardassiané. Pomocí palubního počítače nakonec získáváme polohu dalšího našeho cíle - Ferenginaru. Tato planeta také byla mezi původními tipy, vždyť Britaq spolu s Quarkem organizovali dražbu a protože na Cardassii už víc informací nezískáme, proč se nepodívat tam.

Vyjednávání s ferengským obchodníkem Britaqem Vyjednávat s Ferengy není nic jednoduchého. Řídí se těmi svými Pravidly zisku a snad na každou příležitost mají nějaké. Mnohdy i protichůdné, aby měli na každou situaci pravidlo tak, jak se jim to nejvíc hodí. Ještě, že na Deep Space 9 pár Ferengů taky je, tak nějaká ta jejich pravidla známe také. Takže nakonec se s Britaqem dohodneme, ale stejně zjistíme pouze to, že původně měl fragment prodat někomu jinému, ale dražbu vyhrál někdo jiný, ale o detailech dražby si prý máme radši promluvit přímo s Quarkem. Že by konečně návrat na stanici?

Rušno na promenádě na stanici DS9 S Quarkem se nevyjednává jednoduše. I konstábl Odo nebo major Kira potřebují vždy nějakou tu "páku", aby s nimi Quark spolupracoval. Ale měli jsme štěstí, v baru se toho vždycky děje dost, a když jste pozorní a všímáte si, můžete si být jisti, že najdete na Quarka něco nekalého. Takže se nám Quarka podařilo nakonec přesvědčit, aby nám prozradil původního kupce, měl jím být nějaký Cardassian! No nyní již máme dostatek informací k tomu, abychom si tipli, kde se nachází fragment. Takže podáme hlášení a počkáme, až budou mít starší důstojníci čas, zaletí získat fragment a slíznou všechnu smetanu úspěchu. Holt život obyčejných důstojníků Hvězdné Flotily není žádný med. Ale nakonec byla to sranda a tak to má být.

Zadání a úkoly

Honba za klenotem Bajoru - úvod Honba za klenotem Bajoru - průvodní list Honba za klenotem Bajoru - mapa Honba za klenotem Bajoru - skládačka
Honba za klenotem Bajoru - rozdíly Honba za klenotem Bajoru - hackování Honba za klenotem Bajoru - nejkratší cesta Honba za klenotem Bajoru - šifra
Honba za klenotem Bajoru - Pravidla zisku Rušná hodinka v Quarkově baru Honba za klenotem Bajoru - otázky
Žijte dlouho a blaze Jsme si vědomi toho, že v příběhu jsou mezery, které nesouhlasí ve všem s událostmi v seriálu. Ovšem věříme, že se nám podařilo sestavit dostatečně zajímavý příběh, propojující jednotlivé úkoly, který splnil svůj účel a pobavil hráče této hry, která se konala ve spolupráci klubů Trekkies:TNG a CZ Kontinuum v rámci Kokonkova výsadku v sobotu 5. června 2010 v parku Podviní v Praze Vysočanech. A pokud jste se hry nezúčastnili, nevěšte hlavu, určitě bude zase nějaká další. Takže příště na viděnou.

Fotografie poskytl Darkknight, za což mu patří velké díky.

Tyto rozsynchronizované obvody byly součástí odznáčku Chakotay - rozstříštěný v čase.

admirál flotily omi
autor: omi
vydáno: ne 4. července 2010
přečteno: 2279x
komentáře: 2
Facebook Twitter Google+

Další články z této rubriky:

Unikátní startreková výstava na Comic-Conu v Praze  -  čt 24. září 2020
Draci nad Prahou X a deskovky v Geekárně  -  út 8. září 2020
Virtual Trek Con  -  čt 16. července 2020
Návštěvní den na můstku  -  po 22. června 2020
Fanfilm Star Trek: Skryté hry míří online  -  čt 28. května 2020
Poslední odznáčkový sraz  -  ne 3. května 2020
STARcon 2020 online [aktualizováno]  -  st 25. března 2020
Nedělní akce s Williamem Shatnerem ZRUŠENA  -  st 11. března 2020
STARcon 2020 – 10. výročí  -  út 25. února 2020
Všefandomová maškaráda 2019  -  so 26. října 2019
William Shatner v Praze!  -  pá 26. července 2019
Připravte se na startrekový víkend  -  po 27. května 2019
Písně kosmické Jana Nerudy, krteček Zdeňka Milera nebo kresba „Měsíční krajina“  -  čt 28. března 2019
Pozvánka na STARcon 2019  -  st 27. února 2019
Odznáčkový výlet: Boží hrob ve Slaném  -  so 9. února 2019

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG