Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Poslední klubový sraz před CzechTREKem 2

út 14. srpna 2007      autor: omi      přečteno: 11225x      komentáře: 0

Expedice Cochrane 2007 Tentokrát byla doprava na sraz opravdu nadlidským úkonem. Tradiční zpoždění přípoje vlaku hrozilo rozdělením našeho týmu, který měl již předem zakoupenou hromadnou jízdenku. Naštěstí jsou dráhy opravdu solidární, a tak na sebe vlaky počkaly. Hromadná zábava ve vlaku, na kterou jsme se tak těšili, nakonec přeci jen dobře dopadla. Ve Svitavách jsme přesedlali na auta a dorazili do cílové destinace - Moravské Třebové.

Přivítali nás organizátoři Expedice Cochrane 2007 - Darkknight, Bonsaj, Brůča, Sára a Lyta - a nádherný dort s logem expedice od Darkovy maminky. Expedice mohla začít. No jak jinak :) než dobrým jídlem. V hospůdce nás překvapili velmi přátelskými cenami, širokým výběrem jídel a opravdu dobrou kuchyní. Když zavolali poslední členové expedice Lore s Urzou, kteří jeli autem, o navádění, zjistili jsme, že místo do Třebové jeli do Moravských Budějovic. I mistr tesař se utne, tak jsme je po hoďce a půl uvítali také v našem středu.

Hromadná doprava vlakem Výsadkové týmyU kombajnérky (limonády)

Rozdělili jsme se do pěti týmů a ozdobili se barevnými šátky. Při vymýšlení názvů týmu nám Dark přečetl úvodní informace o tom, co nás zítra čeká. Týmy si zvolili názvy většinou podle barvy šátků: Oranžoví - Oranžády (Little, Bedraz), Červení - Praporčíci (BorgAI, Lina), Žlutí - Hepatitda C (Lore, Urza), Modří - Modrá smrt (Heikoo, Pike) a my jsme nakonec byli Zelení - Ominion (Bendi, omi), naštěstí se mi podařilo změnit název našeho týmu z Bendim navrhovaného Antidisestablishmentarianisté.

Sobota

Rychlá snídaně, hromadné foto a jdeme na to. Roztroušeni v prostoru i čase jsme byli vysazeni po Třebové a museli si najít cestu za svým cílem pomocí mapy získané z rozbitých senzorů. Cestou na první stanoviště vidíme záda Žlutých, kteří byli vysazení o dvě ulice před námi. Dobíháme hned za nimi. Po mňamce v podobě lovení opepřených kolíčků ze šňůry pusou na čas vybíháme zkratkou a ujímáme se vedení. Druhým úkolem je dostat se přes rozzuřeného psa Darka k šňůře s prádlem a odnést si "oděv" v našich barvách. Přitom nesmíme přijít o drahocené životy. Dark naštěstí skočil na Bendiho návnadu a tak jsem, obohacen radou, oběhl zahradu ze zadu a ulovil visící papírek Darkovi za zády. Pokračujeme na třetí stanoviště na jízdárně, u Bonsaj musel Bendi nejdřív pusou vylovit desetikorunu z lavoru s vodou a následně najít pusou kostičku ze stavebnice v lavoru s moukou. Vskutku vypečená soutěž. Když se Bendimu podařilo prorochnit moukou a najít kostičku dorazili Žlutí v závěsu s Oranžovými. Na posledním stanovišti jsme si měli zamotat hlavu 10x ve sloním úchopu za plechovku navlečenou na kolíku a následně srazit proutkem polínko z 50 m vzdáleného kůlu. Vycvičen z Festivalového Běhu po Caprice jsem zklamal Jiřinu a ani jednou nespadl. Naštěstí ho všechny ostatní týmy potěšili a vesele se se zamotanou hlavou váleli po strništi.

Stanoviště 3 - V pekárně Stanoviště 4 - OžralaTrekkies:TNG

S dostatkem indicií o čase, prostoru a nepřátelských emzácích jsme se svorně vydali na oběd. Po něm bohužel začaly z nebe padat proudy deště a tak jsme odpolední část hry museli nahradit organizačními záležitostmi. Nečekaně byl hlavním tématem CzechTREK 2. Celý víkend získal konečně doufejme naprosto finální kontury a tak jsme mohli strávit přes dvě hodiny vybíráním nejvhodnější hudby k intru. Když konečně dopršelo stihli jsme akorát vyrazit na jízdárnu za koníčky, cestou se pobavit na dětském hřišti a trochu se porozhlédnout po Třebové. K večeři bylo výborné grilované kuřecí na řecký způsob a těm co to nestačilo si mohli dát i grilovaného Pepu. Ani o pivo nebylo nouze a témat k rozebírání bylo s nabitými zážitky dost a dost.

Loreho nová zbraň - pípa Borg AI - strážce griluHolky se perou o Pepu z grilu.

Neděle

Ráno vypadalo počasí nádherně, a tak jsme mohli pokračovat v akční části Expedice. Na jízdárně jsme si dali rozstřel létajícími talíři do plechovek a určili tak pořadí v jakém vyrazíme na lov. Týmy vyzbrojené taškami s papírovými koulemi se po pěti minutách vydaly na kopec pro finální pokyny. My jako poslední jsme hnali ostatní před sebou. V označené cílové oblasti jsme nejdříve museli najít na třech místech dopadu části kódované zprávy a ty následně dešifrovat. Aby to nebylo jednoduché týmy tentokrát bojovaly proti sobě papírovými koulemi a připravovaly se tak o drahocené životy. Komu došly životy musel se vrátit na start pro nové. Kvůli obuvi Bendi nešel do zabušeného prudkého svahu a tak jsem vytvořil alianci s Borgem, kterému odešla Lina pro životy.

Mise to byla náročná, na každém rohu nepřítel a po 3/4 hodině jsme nenašli ani jedno místo dopadu. Štěstí se na nás usmálo, a tak jsme přeci jen jedno nakonec našli. Jak se později ukázalo, když mě nepřátelská palba zahnala na to místo podruhé, částí zprávy bylo v okolí roztroušeno více, než jsme si zpočátku mysleli. Po dvou hodinách jsme pořád měli pouze dvě místa a začali si zoufat, naštěstí nás organizátoři nenechali déle trpět a udali nám správný směr. Se všemi částmi jsem vyrazil na start. V dekódované zprávě se skrýval další úkol. Pochytat v cílové oblasti tři emzáky (z každého místa dopadu se asi zachránil právě jeden) v podobě Darka, Brůči a Doktora. Bendiho místo zastoupila Lyta a hrdinně se mnou vyrazila na lov.

Poslední instrukce před akcí Ztraceni v lese...... a navrat z Expedice

Prvního jsme potkali Doktora, kterého právě naháněli Oranžoví. Spojili jsme s nimi síly a v rokli ho nakonec chytili. Spojenectví se osvědčilo, tak jsme společně vyrazili na Darka. Po té, co jsme si ho spletli s vystrašenými borůvkáři byl konečně jeho výskyt pozitivně identifikován. Zdrhal nám jak splašený srnec, ale nakonec jsem ho našel schovávajícího se pod větví v borůvčí. Moc dobře věděl, proč je celý v maskáčích. A protože omi Vás chytne a už nepustí, Dark neměl další šanci zdrhnout. Poslední nám zbyl Brůča a Oranžoví nám ho pomohli ze solidarity chytit, přestože už jeho zářez měli.

Po chvíli působivé kličkované mezi stromy se nakonec také nechal chytit a my zplavení jsme mohli dokončit misi. Zbylé týmy se nakonec nechaly také přemluvit k alianci a společně vyrazily na lov. Netrvalo dlouho a bylo dokonáno. Mise úspěšná, časová linie zachráněná, všichni emzáci neutralizováni, tak se můžeme vrátit zpátky k jídlu. Můžu řict, že s takovou chutí jsem Segedín snad ještě nejedl, ono při zabíjení emzáků opravdu vyhládne.

Následovalo vyhlášení výsledků Expedice Cochrane. Nevím, proč to všichni čekali, ale Zelení byli nejlepší výsadek. O další místa svedli ostrý boj Oranžoví se Žlutými, stejně jako za nimi Modří s Červenými. No půl čtvrté, nejvyšší čas natočit intro k CzechTREKu 2. Máte se opravdu na co těšit. Oproti výběru hudby nám natočení zabralo něco málo přes hodinu, dokonce i Heikoo kvůli tomu odložil svůj odjezd domů, ale víc Vám opravdu neprozradím, jen si počkejte. Už brzo na vašich monitorech.

Little ve cvalu Lina akrobatí na koniZmožený cowboy

Lore, Bendi a Heikoo nás opustili a my se vydali na jízdárnu zajezdit si na koních. Teda, to jsme si aspoň bláhově mysleli. Ve skutečnosti to byla rozcvička a akrobacie na koňském hřbetě. Jako správní Trekkies jsme odložili zábrany a všichni se poctivě vystrídali v sedlech. Snad jediné, co jsme si odpustili bylo Vinnetuovské provlékání pod koňským břichem. Na oplátku za svezení jsme je pak vykartáčovali, vykydali jim stáje a vyměnili jim slámu a donesli seno.

Klubová brutalita A takhle to dopadá.NO COMMENT

Při té příležitosti jsme se samozřejmě v slámě pořádně vyřádili a do sena jsme si taky zaskákali. Protože to štípalo opravdu všude, dali jsme si rovnou i menší spršku pod hadicí. Darkova maminka doma opět nezahálela a inspirována klubovými tričky upekla perník, sypaný cukrem ve tvaru loga Trekkies. Bylo to kruté ho rozkrájet, ale nakonec jsme podlehli. Večer jsme strávili v tradiční hospůdce s půlitry kombajnérky nad řešením priorit organizačních záležitostí a updatu webu CzechTREKu 2.

Pondělí

Brzy ráno nás opustil Pike, který se vydal na dlouhou cestu do Plzně. Pak jsme vstali i my a po snídani jsme vyrazili objevovat krásy Moravské Třebové. Holky do města do krámků, kluci s Bedraz za historickými objevy křížové cesty a hřbitova. Neustále mě překvapuje, co všechno dokáží Trekkies vymyslet i na hřbitově. Ono natáčet tam nejlépe noční hororové výsadky už opravdu zavání trochu fanatismem.

Po příjemném dopoledni jsme si dali poslední oběd v oblíbené hospůdce a vydali se balit a rovnat účty. Vlak do Prahy jsme úspěšně chytili a naštosovaní v jednom kupéčku jsme se nechali ukolébat drkotáním kol po kolejích a dovolili si konečně trochu vydechnout.

Stylové občerstvení Křížová cestaST IV: The Voyage Home

Musím říct, že Expedice Cochrane byla zatím naprosto bezkonkurenčně nejakčnějším víkendem s Trekkies, který jsem kdy zažil. Bylo to báječné. Velmi děkujeme všem organizátorům a hostitelům za to, co pro nás připravili. A prý se už můžeme těšit na pokračování...