Dočkáme se nového seriálu!

po 2. listopadu 2015      autor: Lostie13      přečteno: 2037x      komentáře: 48

Vložit nový komentář

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - po 2. listopadu 2015 - 18:35

Stále na tu zprávu na startrek.com koukám nevěřícně. Tak to vypadá, že jsme se konečně dočkali a to čekání se vyplatilo. Je to lepší dárek k výročí než jen jeden film. Těší mě oznámení, že seriál bude mít nové hrdiny. Takže to nebude přímé pokračování posledních tří filmů, ale přinejlepším spin-off. A také jsem rád, že se toho chopí někdo, kdo má hodně zkušeností s prací v televizi, ale nespolupracoval na předchozích ST seriálech. BTW Moc by mě zajímalo období, ve kterém se bude příští seriál odehrávat.

Jen technická: TOSku vyrobilo studio Desilu pro televizi NBC, nikoliv CBS.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 2. listopadu 2015 - 18:36

Srdíčko zaplesalo, a jak panečku.. !!! :) Ještě jsem se z toho ani nestihl pořádně vzpamatovat.. :D

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
admirál flotily Iconer
Iconer - po 2. listopadu 2015 - 18:47

Není 1. dubna, že ne? :-)

„Co po nás zůstane není tak důležité jako to, jak jsme žili.“ (Jean-Luc Picard)
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - po 2. listopadu 2015 - 18:51

Iconer: Leda by si někdo v CBS zaměnil apríl a dušičky :) Ale přesně tenhle pocit jsem z toho nejdřív měl. A tak trochu pořád mám...

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 2. listopadu 2015 - 18:59

Eodeon: Nee, nekaž tu radost prosím.. XD

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
kadet ada1987
ada1987 - po 2. listopadu 2015 - 19:37

nechcem kazit vas optimizmus, ale len aby ten serial stal za to! nech to nie je nejaka bllbost bez myslienky, ktora bude mat so ST spoločne len to, ze tam mozno budu pobehovat Vulkanci s Klingonmi!

komandér Eva Dat
Eva Dat - po 2. listopadu 2015 - 19:40

ada1987: Na to jsem si hned vzpomněla, když jsem četla jméno producenta...

kapitán Allarin Ilriela
Allarin Ilriela - po 2. listopadu 2015 - 19:48

Kdyby tam tak dali nějakého Vortu... O:-)

Věda bez náboženství je paralyzovaná a náboženství bez vědy je slepé. (Albert Einstein)
kadet Khan
Khan - po 2. listopadu 2015 - 20:01

Iconer: Tak to byla přesně moje první reakce. Asi mi to bude trvat aspoň den nebo dva než tomu uvěřím. Zní to příliš krásně....

nadporučík Captain_P
Captain_P - po 2. listopadu 2015 - 20:11
Bože... Já z toho dneska neusnu. Budu si muset odskrtnout další splněný sen na svém seznamu.
The sky calls to us. If we do not destroy ourselves, we will one day venture to the stars. C.E.Sagan
kadet pittrek
pittrek - po 2. listopadu 2015 - 20:30

Tesil som sa ako decko az kym som si neprecital meno showrunnera :-( Sorry, ale Shortman ma presvedcil, ze absolutne nechape, o com Star Trek je, takze to zrejme bude katastrofa.

praporčík Polux
Polux - po 2. listopadu 2015 - 21:07

Tak konečně se to podařilo? No uvidíme. Zatím to na mě z článku na ST.com působí tak, že se CBS ze všech sil snaží především zabodovat s jejich VOD a potřebují nějakou "tutovku" která by přesvědčila davy a stala se "výkladní skříní" CBS All Access stejně jako GoT u HBO GO. Otázkou je, zda půjde o dnes tak populární mini sérii nebo o plnohodnotnou sérii s 20+ epizodami. Škoda, že na novou trilogii nebude mít série návaznost, v tom vidím velký prostor k budování / rozšiřování nové kontinuity. Doufám, že důvodem je něco jiného, než problematika práv CBS vs Paramount / TV vs kino. Každopádně se těším na každé nové info a opatrně doufám v to nejlepší. Snad si v lednu 2017 budu moci říct "[název nové série] live long & broadcast".

Star Trek - The future already today©
kapitán flotily Alice Lal Zikešová
Alice Lal Zikešová - po 2. listopadu 2015 - 21:12

Mám z toho takové smíšené pocity - na jednu stranu se na to neuvěřitelně těším, ale na stranu druhou se trochu bojím, že se seriál nevydaří a nebude to ono... Ale rozhodně jsem zvědavá, koho obsadí do posádky a jaké se objeví druhy :)

She's our friend and she's crazy!
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 2. listopadu 2015 - 21:55

Jak jsem psal, ten strach je myslím si hodně přirozený a jen to značí to, kterak se o kvalitu Star Treku strachujeme a ne že jen slepě bereme co je k mání, nehledě na to, jak je to dobré, či nikoli... Když už nic jiného, aspoň teď a tady můžeme vidět, že tu drtivá většina z nás má o Star Trek opravdu starost, což je milé vědět ;)

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
kadet A´déla
A´déla - po 2. listopadu 2015 - 22:08

Mně by se líbilo, kdyby se to odehrávalo v období mezi Star Trek: Nemesis a událostmi ve Star Trek: Online.

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 2. listopadu 2015 - 22:23

A´déla: To by se mi tak moc líbilo, ale STO je nekanonické, takže na to autoři nijak navazovat nemusí a asi tak ani neučiní, bohužel.. :(

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
admirál Fanda
Fanda - po 2. listopadu 2015 - 22:29
Normálně jsem si radostí učůrnul. :-) Pardon, muselo to ven. :-)
Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
kadet A´déla
A´déla - po 2. listopadu 2015 - 22:48
Jakkob:No já jsem si myslela, že CBS uznalo STO jako kanonické před pár měsíci ;)
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 2. listopadu 2015 - 22:55

A´déla: To tedy slyším prvně. Měla bys nějaký odkaz prosím.. ?

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
praporčík Korax
Korax - út 3. listopadu 2015 - 08:59

Ale ono to nějak dopadne :) a když se podíváte na všechny dokumenty, například o TNG, tak situace byla dost podobná - fanoušci byli nesví z toho, že se točí něco nového a nevěděli co od toho čekat. To samé ENT. Taky si říkám, že snad se z toho nevyklube obecné akční scifi akorát s klingonama, ale snad nebude zas tak zle :-)

kadet fm
fm - út 3. listopadu 2015 - 10:31

tak ono je to zase točené u pro další generaci, takže je jasné, že nám, kteří vyrůstali na TNG před dvaceti lety připadne nový seriál určitě špatný (stejně jako nové filmy), ale prostě dnešní mládež chce jiný formát... buďme rádi, že se do startrek universa dostanou nové příběhy a vzpomeňme si, jak jsme byli nadseni při seldování tng, stejně budou nadšeni dnešní mladí při novém seriálu :)

admirál pcermis
pcermis - út 3. listopadu 2015 - 11:29

Já jen doufám že to nedopadne jako Enterprise kterou zrušily v tom nejlepším. Nevím no bojím se že to bude vycházet vizuálně i myšlenkově z nových filmů ale rozhodně se těším a chci tomu dát šanci zatratit to můžu vždycky ale rozhodně je to dobrá zpráva :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
komodor Leiah
Leiah - út 3. listopadu 2015 - 12:52

Zpráva je to skvělá, ale... Četla jsem v německém Bildu, že to má být návrat Kirka a Spocka s posádkou z filmů. Jestli to bude stejná akční odrhovačka, jako filmy, tak nevím, jestli se vůbec těšit...

Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - út 3. listopadu 2015 - 13:07

Jestli to bude zase Kirk, tak nevim... ale cokoliv noveho, krom Kirka a spol. by asi bylo prijemna zmena. :)

nadporučík Gottfried
Gottfried - út 3. listopadu 2015 - 14:12

Radost a obavy. Takhle bych to nějak popsal. :-)

„Všechny zdi, o které se rozbíjím, jsou v mé hlavě.“ - John Lennon
admirál Fanda
Fanda - út 3. listopadu 2015 - 14:14

Já se divím, že místo všeobecného nadšení, že dojde k natočení nového ST seriálu, zavládlo u některých trekkies spíš zděšení, že by to mohlo dopadnout špatně. Jen doufám, že se jedná o drtivou menšinu. Osobně si sice nedělám iluze, ale že bych kvůli takové zprávě začal propadat panice? Právě naopak! Asi nejlepší zpráva včerejšího dne.:-) Je ale fakt, že včerejšek stál za bačkoru.:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
bez hodnosti Saliven
Saliven - út 3. listopadu 2015 - 14:54

Fanda:

Ty se divíš? Není proč. Tohle je totiž u celé řady fanoušku Star Treku normální. Fanoušci chtějí nebo si hrají na to, jak jsou moc tolerantní, ale když se objeví cokoliv, co se jim nelíbí, tak tolerance je to poslední co mají v zásobě nebo co lze u nich hledat. Jak to řekl Bill Shatner: "Nejnevděčnější je fanoušek Star Treku." Tesat jeho slova do kamene. Nikdo neví, jak bude nový seriál vypadat a už tu máme zástup trollů, kteří už ví, jak to bude špatné. U Star Treku jsem přes 25 let, ale rok od roku jsou někteří fandové tolerantní asi jako Shinzon v Nemesis. Je fajn, že bude nový Star Trek seriál a až bude, tak se zařadí jako tomu bylo u TOS, TAS, TNG, VOY, DS9, ENT i všech filmů. Dodnes znám fandy, co za plnohodnotný Star Trek považují pouze a výhradně TOS :-).

Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - út 3. listopadu 2015 - 15:32

Myslim, ze zvelicujes, Salivene. Trolla jsem tu nevidela ani jednoho. To, ze nekteri preci vyjadri nazor neznamena, ze 'trolli' a to i presto, ze napisou svoje obavy a nebo ze napisou, ze se jim nejaky ST nelibi - na tom neni nic spatneho ani utocneho; spise jakasi obezretnost a pak zcela prirozena rozdilnost nazoru jednotlivcu; nejsme klony, abychom kazdy mel rad to same, a dokud tu nepadaji urazky typu 'ty mas rad [ten a ten Trek], ty jsi ale piiiip ' - v tomhle pripade by to bylo neco jineho a mel bys pravdu, ale takhle...?

A uprimne, pokud mluvim za sebe - kdyz se podivam na dnesni televizni tvorbu, tak se ani nedivim, ze je hodne fanousku opatrnych, co se tyce obav z toho, jaky bude novy Star Trek, pravdepodobne aby predesli pripadnemu zklamani. Prilisna ocekavani dokazi byt stejne spatna jako prilisna negativita. Opatrnosti neni nikdy na skodu.
Ale jinak si myslim, ze vetsina fanousku chce pekny Star Trek, obzvlaste proto, ze se na serial tak dlouho cekalo a jeste cekat bude.

praporčík Korax
Korax - út 3. listopadu 2015 - 16:22

Úplně souhlasím s Fandou. No, a se Salivenem bohužel taky.

Taky bych rád poukázal na to, že beze změn se to nedá. Vezměte si, že ty nejúspěšnější Star Treky vůbec jsou ty co budily nejvíce vášní. Star Trek 2? Zabili Spocka... Zabili Spocka!! Nejlepší z obou světů? Nejen že Picarda asimilovali, ale Riker po něm ještě střílí!

Pokud to bude pěkné scifi, bude to mít Star Trekovou atmosféru a nebude to jenom o efektech tak já budu spokojený :-)

kapitán flotily Alice Lal Zikešová
Alice Lal Zikešová - út 3. listopadu 2015 - 16:54

Chtěla bych také říct, že i když někteří z nás nemají JJTreky úplně v oblibě, tak to byly právě ony, které ke ST nalákaly více fanoušků a osobně si myslím, že se také podílely na rozhodnutí vytvořit nový seriál.

She's our friend and she's crazy!
admirál pcermis
pcermis - út 3. listopadu 2015 - 18:41

JJ Treky a Renegades určitě mají velký podíl nato že seriál vznikne a je super že nový ST bude to nikdo neříká že ne ale myslím že obavy zda to bude ST jsou zcela oprávněné. Ale jak jsem psal těším se je to super chci tomu dát šanci ortel nad seriálem vyřknu až uvidím výsledek :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - út 3. listopadu 2015 - 18:46

pcermis: Proč zrovna Renegades by na tom měli mít nějaký podíl? Myslíš jako odstrašující příklad? :)

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
bez hodnosti Saliven
Saliven - út 3. listopadu 2015 - 19:24

Jan Darkrider:

Proti rozdílenosti názorů nic nemám - to je také ok a přirozené. To co tady čtu, vnímám jako trollování. Jediné co je známé je to, že bude nový seriál a kdo je scénárista / producent. Počkal bych si na to co bude a pak bych dělal závěry. Některé reakce jsou stejné, jako když skončila TOS a pak přišla TNG. A i kdyby nový seriál měl za cíl oslovit nové diváky, jako tomu bylo u posledních dvou filmů, tak v tom nevidím nic špatného. Každý seriál si našel své příznivce a i odpůrce. Já osobně jsem si našel cestu ke všem seriálům a filmům i přesto, že TOS je pro mě nepřekonatelná :-).

Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - út 3. listopadu 2015 - 19:56

Neměl své návrhy na natočení nového seriálu taky Michael Dorn (worf)?

admirál pcermis
pcermis - út 3. listopadu 2015 - 20:24

Eodeon: Renegades jasně ukázal to že o nový seriál lidé chtějí díky jejim příspěvkům i mohl vzniknout a to pozitivní signál který si uvědomily i v CBS :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - út 3. listopadu 2015 - 20:32

pcermis: Tak... Nevím jak tomu bylo u Renegades, resp. jak moc se vymykaly normálu v rámci výběru financí od fanoušků a jak moc to zaujalo CBS, ale co já vím, tak takovýchto a i lepších projektů (Phase II, Continues, Axanar) tu je už celkem dost a nějakou chvíli, a opravdu si nemyslím, že by Renegades v tomto ohledu nějak ty zmíněné projekty v něčem překonával. Snad jen vybranou částkou, ale i tam ho myslím trumfuje Axanar. Kolega Eodeon by v tomto ohledu věděl určitě více ;)

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
admirál pcermis
pcermis - út 3. listopadu 2015 - 20:35

Ok je to jen má úvaha a můj názor neříkám že to tak není jak říkám :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - út 3. listopadu 2015 - 21:00

Souhlas s Jakkobem, když už by nějaký fan projekt měl na věci nějaký vliv, byl by to spíš Axanar. Renegades ho sice časově předchází a přispěvatelů do finančních sbírek měl také hodně, ale pořád je to nepatrný zlomek podpory, kterou by k úspěchu potřeboval oficiální seriál. A takových projektů vlastně ani není třeba, aby bylo samo sebou jasné, že existuje jakási přežívající komunita fanoušků Star Treku, kteří by uvítali jeho pokračování. To je sice hezké, ale na nich, tedy vlastně na nás, tu tak moc nezáleží. Záleží na tom, jestli by pokračování Star Treku uvítala široká divácká obec. A to je velké "jestli".

Ale možná je to trochu sobecké, ale sám si říkám, že ta aktivita fanoušků přeci jen v téhle věci mohla sehrát menší roličku. Ale otázka by pak byla jakou, zda pozitivní nebo negativní. Vy si to vysvětlujete tak, že CBS ocenila hlubokou oddanost fanoušků ke Star Treku, která je přiměla natočit si svůj vlastní, když na obrazovkách není žádný nový, ale možná je to naopak, možná byli v CBS spíše popuzeni tím, že tyto projekty oslabují jejich právní nárok na vlastnictví výnosného intelektuálního vlastnictví a rozhodli se tato práva obhájit natočením nového oficiálního seriálu... kdoví. Možná si za padesát let přečteme nějakou knihu, v níž tvůrci seriálu z roku 2017 odtajní okolnosti jeho vzniku, a konečně se dozvíme pravdu :)

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál pcermis
pcermis - út 3. listopadu 2015 - 21:11

I takto mohlo být každopádně je to zatím dobře že něco takového vznikne :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán Bedraz
Bedraz - út 3. listopadu 2015 - 22:26

Wow, Vánoce, Vánoce přicházejí...! :D Super zpráva, teď jen aby to mělo opět skvělou údernou třípísmennou zkratku - třeba TKG? The Kurtzman Generation? O:-)

Mimochodem, CBS se očividně rozhoupala kvůli tomu, že chce nějakou dobrou vlajkovou loď pro tu jejich online platformu CBS All Access - a která loď by byla lepší než Enterprise? ;-)

Technika překonala všechny vzdálenosti, ale nenabídla žádnou blízkost. M. Heidegger
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - st 4. listopadu 2015 - 04:26

Bedrez: Taky mě to s těmi Vánoci napadlo, v podstatě hned po tom co jsem zapudil myšlenku, že je to předběžný apríl. Halt letos přišli o chvíli dříve.. :) XD

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
admirál Fanda
Fanda - st 4. listopadu 2015 - 12:37

A teď si představme, co by se stalo, kdyby to najednou odvolali... Sídlo CBS by asi lehlo popelem.:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
kapitán Allarin Ilriela
Allarin Ilriela - st 4. listopadu 2015 - 13:43

Fanda: Kdyby to odvolali: Na ně! Exterminate! Eh... sorry, jiný fandom :-D

Věda bez náboženství je paralyzovaná a náboženství bez vědy je slepé. (Albert Einstein)
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - st 4. listopadu 2015 - 15:21

Fanda: Takové věci se nedělají hned z několika důvodů, tak jsem se nad tím ani nepozastavoval, ale kdyby to přeci dopadlo, tak bych se asi zbláznil.. XD Ale ne, když už to jednou ohlásili, tak pro to mají dobrý důvod a nakrknout si nemalou část svých potencionálních diváků by pro ně určitě nebylo ve finále přínosné, takže asi takhle.. :)

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk
admirál Fanda
Fanda - st 4. listopadu 2015 - 15:43

Jakkob: A nebo to zruší po první sérii jako Firefly... to by bylo snad ještě asi horší. Jak to nebude mít aspoň 7 sérií po alespoň 20 dílech, tak budou mít problém.:-))) Teď jsem někde četl, že vzkříšení Akta X s sebou nese právě podmínka úspěšnosti a jsou to připravení zaříznout snad už po šesté epizodě. S napětím také čekám na druhou sérii Dark matter, ale tam se přiznám, že jsem po novinkách nekoukal, takže možná už se natáčí nebo běží.

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
kapitán flotily tzcomics
tzcomics - st 4. listopadu 2015 - 18:11

Fanda: Ohledně těch Akt X - ty už byly od začátku plánovány jen jako mini-série o šesti dílech. A pouze v případě, že bude patřičný úspěch, přišli by další rok s dalšími díly - nejspíše jen taky šesti.

Neboť svět je dutý a já se dotkl nebe
kontraadmirál Jana Dvořáčková
Jana Dvořáčková - st 4. listopadu 2015 - 18:40

Moje srdce nezaplesalo. Moje se málem zastavilo :).

Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - čt 5. listopadu 2015 - 16:41

Fanda: Vím, ale třeba trošku sobecky mohu říci, že u FireFly mě to vůbec nemrzí... Nějak jsem tomu nepřišel na chuť :) Halt já si k tělu pustím jen Star Trek XD No, to zase taky není tak úplně pravda, ale každopádně já a FireFly je asi stejný případ jako já a StarGate. Nic proti těm seriálům, ale mě osobně to nesedlo ;)

Jana: Hmmm, reakce hodná pravého fanouška :)

"I don't want my pain taken away! I need my pain!" - Cap. James T. Kirk

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG