Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Trailer na Star Trek: Do temnoty [VIDEO]

čt 6. prosince 2012      autor: omi      přečteno: 4737x      komentáře: 89

Vložit nový komentář

admirál Kyle
Kyle - čt 6. prosince 2012 - 10:14
No bude to opět akční, jen nevím jestli je to dobře nebo špatně.
De profundis clamo ad te domine.
kadet Telemachus Rhade
Telemachus Rhade - čt 6. prosince 2012 - 10:19
Vizuál je opulentní a rozhodně si ho nenenách v IMAXu ujít. I když asi nepůjde o ST v tom pravém smyslu, tak si prostě nemůžu pomoct, ale tohle vypadá zajímavě. První dojem rozhodně lepší než z předchozího.
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - čt 6. prosince 2012 - 10:24
Možná byl předchozí ST film až moc nabytý vším možným, ale nepřijde Vám spousta těch scén z traileru hodně podobná scénám z ST XI? Ať to jsou výbuchy, záběry na postavy, akční scény (skok z útesu, bojové scény), loď vynořující se z mlhoviny..? Jediné co mě zaujalo je ta loď (Enterprise?) nořící se pod hladinu..
nadporučík little borg
little borg - čt 6. prosince 2012 - 10:42
Spadla mi čelist, tohle je boží!!!
podporučík Khan
Khan - čt 6. prosince 2012 - 10:45
Na film se těším a těším se i na treiler/teaser ze kterého mi také spadne čelist. Tento to bohužel není. Ale jestli jsem si něčím jist, tak tím, že ST XII se již brzy předvede ve většší kráse a pak budu stejně nadšený.
Očekávání však opět vzrostla.
podporučík Khan
Khan - čt 6. prosince 2012 - 10:48
Ještě dodatek. Pokud mně něco zaujalo, nebyla to loď nořící se do vody, ale dvě ruce spojené přes sklo...že by deja vu?
Těším se, až to dvanáctka rozjede trailerově ve stylu předchozího filmu.
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - čt 6. prosince 2012 - 10:54
Khan: deja vu? No, spíš ctrl+c, ctrl+v..
poručík Xilt
Xilt - čt 6. prosince 2012 - 10:56
Teaser vypada uzasne, ale cim dal tim vic se Star Trek odklani od svych puvodnich myslenek. Kam se podelo space exploration a boldly going where no one has gone before?
admirál Hypospray
Hypospray - čt 6. prosince 2012 - 10:58
Rozhodne akcnejsi nez teaser na 11 :), vypada to slibne, jen mi prijde, ze se ve druhe pulce moc nepovedla hudba, ma to gradovat, ale mne to tam moc nesedi, ale to je fuk, zabery jsou pekny. Urcite zajdu :P
podporučík Khan
Khan - čt 6. prosince 2012 - 11:03
Aaron_Hill: tohle bych neviděl tak kriticky. Spíš "inspired by" než strl+c. A taková věc je poctou originálu víc než vykrádačkou.
kadet Jim Kirk
Jim Kirk - čt 6. prosince 2012 - 11:03
Wow...bozi...a puvodni myslenku Star Treku uz prosim nechte spat...
nadporučík little borg
little borg - čt 6. prosince 2012 - 11:07
Ten japonský trailer ještě o chlup lepší. :) Nemůžu se toho nabažit. Předčilo to moje očekávání.
poručík Xilt
Xilt - čt 6. prosince 2012 - 11:27
@jim kirk: ze to rikas zrovna Ty Jime :D
@all: povida se, ze ten kdo se vratil se pomstit je ve skutecnosti Gary Mitchell ...
kadet Jim Kirk
Jim Kirk - čt 6. prosince 2012 - 11:55
Xilt: Asi takhle puvodni myslenky Treku si moc vazim a je uzasna, ale tvurci se rozhodli jit timto smerem, tak to respektujme, tim ze o tom budeme porad polemizovat se stejne nikam nedostaneme. Novy Trek je Trek at se nam to libi nebo ne, je jiny, novy, mlady (nekteri z nas uz ne:-)) Tak to tak berme a pojdme si to poradne uzit!
podporučík Khan
Khan - čt 6. prosince 2012 - 12:01
Jim Kirk: Souhlas. Navíc trek je o tom jít do budoucnosti ne uváznout v minulosti.
kapitán G´Quan
G´Quan - čt 6. prosince 2012 - 12:01
Pěkný holky a Mustafar. Sakra čekal jsem trochu víc...
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 12:03
Takže: Přijde mi to opravdu jako dejavu na Khanuv hněv.. zaporak na mustku Ent, Spock a Kirk odděleni sklem.. jsou tam taky nove uniformy, komunikator jako ten z TMP, takže asi se posuneme hodně v čase kupředu..., přeskočíme celou TOSku, která teda asi časově proběhne jenom komixech. Vizuál dobrej, ale raději bych víc vesmíru a phaserových soubojů, no uvidíme. Každopádně spíš mi to připadá jako nějaká počítačová hra (hlavně ta velká zbraň v rukou záporáka).. a aby to nakonec nebyl taky nějakej augment jako Khan...
Jinak ty zaporakovy kecy mi hodně připomínaji Shinzona...
admirál pcermis
pcermis - čt 6. prosince 2012 - 12:06
No těším ale bojím se že z toho udělaly něco co ze Star Trekem a původní myšlenkou Gena Roddenberryho už nemá moc společného :-( Příjde mi to jako že to pojaly jako drtivá většina dnešních filmů. Efektní výbuchy, mnoho triku a akce ale na děj atmosféru a myšlenku již nezbyl čas ani prachy :-(
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 12:13
Tak ale snad všechny ST filmy se snažily o akci, ale s malým rozpočtem a ne tak dokonalými možnostmi jako dnes... Myšlenka objevování neznámého byla hlavně v seriálech..
Jinak podle těch destrukčních psích kusů s Ent očekávám v trojce NCC-1701-A a Kirk by mohl být admirál už nakonci tohoto filmu :) Posledním admirálem velícím vzdorující flotile (něco jako Adama v BSG.. a taky vzpomeňme na konec Imperium vraci uder..).
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 12:15
A podle uniformy zaporaka to vypada na zhrzeneho kadeta, co bude chcit znicit flotilu a San Francisco...
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 12:40
No tak ST to není ani omylem, ale vizuálně to bude rozhodně paráda, to musím uznat. Uvidíme co to bude mno, ale jak tu už někdo řekl původní myšlenka Star Treku je mrtvá, tak vzhůru do světa ala Star Wars ...

Btw. Doufám že bude na konci stejnej pohřeb jako na konci Khanova hněvu a to i se Scottyho hraním na dudy :-)
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - čt 6. prosince 2012 - 12:40
Ten 6. červen 2013 je datum uvedení u nás? V Americe má pokud vím premiéru 17. května.
bez hodnosti Saliven
Saliven - čt 6. prosince 2012 - 12:43
Tenhle "teaster" vypadá docela fajn. Ale i tak si raději počkám na těch 9 minut, které budou před Hobitem :-). Dělat jakékoliv závěry o čem to bude z minuty a něco je uchylné. Jediné co z toho lze vyvodit, že to bude hold akčního rázu :-). Nic jiného totiž ST v dnešní době neuživí a nezaplatí. ST 2009, 2013 a případný další film je hold "nová kapitola Star Treku" a tak je to potřeba i vnímat :-).
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kapitán Bedraz
Bedraz - čt 6. prosince 2012 - 12:49
Vizuálně skvělé, into darkness asi opravdu znamená méně lens flare. :) Dějově to určitě bude jízda, ale to mi na Star Trek dnes přijde málo - jízda je kde co, počítat do historie se bude nějaká ta nadhodnota (ne nutně ve smyslu startrekových myšlenek, tím směrem to asi nepůjde). A to z žádných teaserů/trailerů nevykoukáme, prostě si počkáme.;-)
Technika překonala všechny vzdálenosti, ale nenabídla žádnou blízkost. M. Heidegger
admirál flotily omi
omi - čt 6. prosince 2012 - 12:59
Praotec trekkie: Ano, jde o oficiální datum české premiéry. Viz oficiální web filmu - [link]
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
viceadmirál Sokar
Sokar - čt 6. prosince 2012 - 13:12
Trailer sice neřekl (a ani neměl) mnoho ale navodil typ filmu.
Na dobrý ST to nevypadá. Co člověk to názor, ale u ST mám určitá očekávání, která krom optimistické budoucnosti zahrnují vidění dosud neviděného (ať už je to záporák, chování postav, nebo, když tvůrce dá dokonce příběh:).
Na dobré SF taky moc ne (pro mě).
I přesto to může být alespoň dobrý film a podpořit ho asi přijdu - když už tak alespoň ze setrvačnosti.
Don't try to be a great man, just be a man. And let history make its own judgments.
komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - čt 6. prosince 2012 - 13:14
omi: díky... ale ty (necelé) tři týdny budou teda něco, se všemi spoilery ze zámoří a z netu vůbec. :)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - čt 6. prosince 2012 - 13:58
Vypadá to jak Hvězdný Války. :-/
poručík Xilt
Xilt - čt 6. prosince 2012 - 15:14
@Jim Kirk: nechapej me spatne, ja si to pekelne uziju, scifarna jak prase, na minulosti extra nelpim, ale ST je pro me srdcovka a kus zivota, to vis, ze se mi spousta veci nelibi, presto uz ted vim, ze ten IMAX si dam urcite alespon 2x ;-)
kadet Flia
Flia - čt 6. prosince 2012 - 15:21
Tohle ma byt Star Trek ? :(
podporučík Soong
Soong - čt 6. prosince 2012 - 15:34
Bude to urcite super film, ale nebude to StarTrek. Tak prosim, nerikejme tomu uz StarTrek...
praporčík Kubol
Kubol - čt 6. prosince 2012 - 15:39
Hezké...
bez hodnosti be_c
be_c - čt 6. prosince 2012 - 15:44
Trochu off-topic, ale..

Neplánuje sa v júni/červnu v Prahe nejaká zaujímavá akcia? Možno ďalší CzechTREK? Tiež by som si to išiel rád pozrieť do IMAXu, ale trepať sa do Prahy zo Slovenska len kvôli filmu sa proste neoplatí..
Neviete o niečom? :)
bez hodnosti Saliven
Saliven - čt 6. prosince 2012 - 16:14
Soong (S´pal), ostatní:
Ať se ti to líbí nebo ne, tak je to Star Trek a všichni remcalové můžou být rádi, že se nějaký Star Trek vůbec točí. Až si většina z "tesaných" fandů uvědomí, že každý ST kopíroval dobu ve které se točil, tak snad pochopí změny :-).
Když já viděl první Star Trek, tak většina "nespokojených" buď nebyla na světě nebo tahala kačera na provázku :-). Nemusí se vám to líbit, můžete si myslet, že je to špatné a odklon od původní myšlenky, ale nic s tím neuděláte :-). Je to Star Trek jako těch 11 filmů před ním. To, že je temný a neslučuje se s původní myšlenkou významu ST je věc jiná. A jak už jsem psal jinde. Když budu hodně radikální, tak původní fandové ST vám řeknou, že jediný pravý Star Trek je TOS a vše ostatní je "shit" a přesto TNG a další jsou velice úspěšné. Vesměs se většina remcálků staví do stejné pozice jako původní fandové TOS :-).

p.s. teď se do mě můžete pustit :-)
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
praporčík reliant
reliant - čt 6. prosince 2012 - 16:17
opravdu zajímavý, nový, jiný ...
a jak se nedávno psalo, v případě úspěchu u diváků se "space exploration a boldly going where no one has gone before" dočkáme třeba v novém seriálu
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 17:15
Saliven: A to jako nemáme právo říkat že se nám to nelíbí? To mám jako nasadit veselej úsměv a tvrdit jaký skvělý nový Star Trek tu máme? Ani náhodou! Odmítám vesele tleskat jenom proto že někdo vzal známou značku a rejžuje z ní mervomoci peníze a já jako divák z toho nic nemám - to samý můžu říct o novým Souboji Titánů, o starším filmu Král Artuš, o nových Třech mušketýrech - prostě totální zprznění původní myšlenky nebo filmu. A J.J. dělá to samý, když už teda chtěl nový svěží Star Trek, tak proč se prostě nepokračovalo v době po DS9 a Voy? Proč nemáme nový ST s novou posádkou. Odpověď je jasná, protože na to ani režisér a scénaristé nemaj. Oni uměj jenom vykrádat to starý, vzít známý postavy a dát k tomu hromadu výbuchů a krve. A kvůli tomu mám jásat?

Pokud se díky těmhle pseudo Star Trek filmům udělá opravdu seriál v duchu těch původních, tak OK, potom uznám že asi nějaký cíl a smysl měly (i když já ho nevidím), ale do té doby budu říkat to co si o ST XI a nejspíš i tomto myslím

You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 17:20
Já sem prostě vyrostl na TNG, která je pro mě osobně etalonem Star Treku. DS9, TOS, VOY i ENT sem viděl až po TNG a nikdy sem proti nim jako celku nic neměl. Jasně všude se našly skvělé, dobré, průměrné a špatné epizody, ale jako celek to vždycky fungovalo.

Z původních 10 filmů se mi asi 3 zdají hodně low a když se mě někdo ptá třeba na Nemesis, tak říkám to co si myslím: "Prostě už to nějak není ten Star Trek jako v seriálech."

Osobně začínám být toho názoru, že ST nikdy neměl jít cestou filmů a hlavně ne cestou "jarních blockbusterů", ale měl zůstat u seriálů.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kapitán flotily Cestovatel
Cestovatel - čt 6. prosince 2012 - 18:04
S vědomím, že tohle je alternativní linie ST, se rád na film podívám. Stejně jako zrcadlový vesmír je to zábava, ale věci, které odlišují ST od ostatního sci-fi, tam prostě nejsou.

Na druhou stranu díky poslednímu filmu Star Trek jako pojem celkově ožil, což je dobře. Tak uvidíme, co přinese budoucnost...
nadporučík little borg
little borg - čt 6. prosince 2012 - 18:16
Myslím, že akce k premiéře filmu v Praze bude. Už jsem v kontaktu s lidmi z Bontonfilmu, tak dáme včas vědět.
admirál pcermis
pcermis - čt 6. prosince 2012 - 18:17
Styx: vystihl si ti baohužel naprosto přesně a bez výhrad souhlasím. Jediné pozitivum je že se okolo ST něco děje a to je dobře ale pokud se to bude dít tímto způsobem tak to ať se snad nic neděje. Dneska a je jedno co je to za fil je jen vykrádání či remake jiného dříve kultovního a úspěšného filmu. Ale řekněte i jeden stačí mi jeden povedený remake filmu který byl minimálně stejně dobrý jako předloha kterou vykradly!! Bohužel dnešní divák spadnul se svojí laťkou podle které soudí zda film je či není kvalitní na samé dno a stačí mu slaboduchej příběh spousta efekt, spousta triků a hlavně marketing který mu řekne že se mu má film líbit a on jde a skutečně se mu líbí!! Ale nechci soudit podle minuty jaký bude film třeba mu všichni křivdíme a dohromady celý film bude super ale já se obávám že to bude pouze akční efektárná magnet na prachy a to se tak fenomenální serie jako Star Trek rozhodně nezaslouží!
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
praporčík Polux
Polux - čt 6. prosince 2012 - 19:13
Vypadá to, že to tentokrát opět bude bombastická akční sci-fi jízda, takže kino určitě a podle výsledného dojmu poté BD. Zvláště se těším na "Sherlocka", protože ten zatím v žádné roli nezklamal a nedivil bych se, pokud by si celý film ukradl pro sebe (bude-li jeho postava dobře napsaná).

Jak jsem se naučil přistupovat k předchozímu Abramsovi - na film se vydám s očekáváním dobrého letního výplachu (tj. akce, výbuchy, humor, krásné tváře / těla, viz Transformers) a nějaký ST v tom hledat nebudu (to jsem zkusil minule a těžce jsem narazil). Takhle si (doufám) sequel vychutnám na maximum (tak jako minule, sic až po opakovaném zhlédnutí).

Jen se přimlouvám za méně (žádné nejlépe) lens flare, protože ačkoliv jde o stylotvorný prvek, sledovat je na BD téměř ob minutu je zprvu obtěžující, později až únavné.
________________________________________________________
TOS: 263145 TNG: 10897 TV: 23451
Star Trek - The future already today©
admirál flotily omi
omi - čt 6. prosince 2012 - 19:24
Stěžování a nespokojenost fanoušků je tradice, fanouškům TOS se nelíbila TNG, těm se nelíbil DS9, pak se nelíbil VOY, a ENT tenhle boj s nespokojeností vzdala po 4. sezóně. Takže já bych řekl, že je vše při starém a trekkies se pořád baví tím samým - jsou nespokojení s aktuálním stavem a berou na milost stavy minulé.
Netvrdím, že nové filmy obsahují kdovíjaké poselství, ale upřímně jsem ho ve VOY ani ENT taky nenacházel. Přesto jsem to bral jako pokračování ST.
To, že nový film zájem o ST oživil se mu prostě upřít nedá. TOS letí, studiu se vyplatí remasterovat TNG, vznikají nové knihy, komixy, příběhy, suvenýry atd. Star Trek chytl druhý dech. To si myslím lidé co tvrdí, že měl ST radši umřít, úplně přehlíží...
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 19:24
Ehm.. a kde jsou ti slibovaní klingoni? V posledním Treku bylo plno mimozemšťanů, teď tam vidím jenom Spocka...
praporčík Polux
Polux - čt 6. prosince 2012 - 19:35
US verze s CZ titulky (je to jen pár řádku dialogů, ale možná někdo uvítá) k dispozici zde: [link]

Jsem zvědav, co nového uvidíme 17. prosince v celém teaser traileru (protože toto byl jen teaser na teaser).
________________________________________________________
TOS: 263145 TNG: 10897 TV: 23451
Star Trek - The future already today©
bez hodnosti Saliven
Saliven - čt 6. prosince 2012 - 19:36
StyX:
Viz co napsal Omi: "Star Trek chytl druhý dech. To si myslím lidé co tvrdí, že měl ST radši umřít, úplně přehlíží..."
Tyto slova vytest do kamene. Tohle je fanda fenoménu ST as přesně to vystihuje můj názor.
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 20:04
Představme si to na příkaldu něčeho jiného než ST ... např. takovou StarGate imho taky čeká jednou restart... a bude lepší ji mít novou, nežli nadobro mrtvou..
Nebo třeba Angeliku teď taky točí novou :)
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 20:15
Saliven: Je mi jasný že se neshodnem, ale tvoje příspěvky na mě vyznívaj neustále stylem - kdo si nemyslí to co já, tak není pravým/pravověrným/pořádným fandou Star Treku a to mě docela leze na nervy.

Ani já ani ty nemáme právo soudit kdo je a kdo není jak velkej fanda. Lidi co uznávaj např. jenom TOS, jsou stejně velcí fandové, jako ti co maj rádi všechno!
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 20:17
s.s.enterprise: Spíš je vidět, že filmařům docházej nápady a tak recyklujou. Ale pokud se bude novej film držet předlohy (např. ta Angelica), tak proč ne, ale většinou to sklouzává do tupostí plnejch akce a příběh jde stranou (nemluvě např. o literární předloze, což je případ třeba těch novejch Tří mušketýrů) a to je to co mě na novejch filmech štve.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
bez hodnosti Saliven
Saliven - čt 6. prosince 2012 - 20:36
StyX:
Jediný kdo tady prosazuje vlastní názor jsi ty :-). Viz tvé agresivní reakce na cokoliv co není v rámci tvé představy. Tvůj názor respektuji, byť s ním nesouhlasím. Je to dáno asi tím, že ST sleduji o 10 let déle než ty a je mezi námi věkový rozdíl.
Tím bych debatu ze své strany ukončil :-) a raději si počkám na Star Trek XII. do kina :-)
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 20:58
Agresivní?? Jestli byla reakce na větu ... všichni remcalové můžou být rádi ... agresivní, tak prosím mno. Radši už budu teda mlčet.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
komodor William Kirk
William Kirk - čt 6. prosince 2012 - 20:59
Přidávám se k těm, kterým se "nový kurs" nelíbí :-)
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
viceadmirál Sokar
Sokar - čt 6. prosince 2012 - 21:16
Obsah diskuze každopádně nezklamal. Čekal jsem, kdy se začnou tahat trika kdo se kouká déle, kdo má větší pravdu atd. :) Bohužel přidávám se na "stranu" odpůrců "nového směru" vytyčeného předchozím filmem. To že něco přivede hodně lidí ještě neznamená, že je to dobré. Při prvním pohledu také může čtenář tohoto portálu usoudit, že diskuze pod tímto článkem (když už má přes 50 příspěvků) je hodnotná a úspěšná a přiznejme si, jen se přebíjíme :-) Prostě si myslím, že Star Trek má na víc...
Don't try to be a great man, just be a man. And let history make its own judgments.
bez hodnosti Saliven
Saliven - čt 6. prosince 2012 - 21:24
StyX:
já si myslím, že pokud jakýkoliv fanoušek chce, aby ST pokračoval i v dnešní době, tak mu nezbývá nic jiného než respektovat to, co si žádá dnešní doba, byť je to z jistého úhlu pohledu odklon od původního poselství ST. V případě, že se to některým fanouškům nelíbí, tak není důvod to jiným hanit ještě před premiérou filmu samotného ;-).

Někdo jsem to už psal. Původní ST s původní myšlenkou pro mě skončil ST X: Nemesis.
ST 2009, 2013 a případné další filmy v této nové "realitě" je oživení fenoménu, který byl žádaný společností. Nemusí se nám to líbit, ale tak to je. Já se také raději podívám na Khanův hněv než na ST 2009, ale to neznamená, že ST 2009 nemá právoplatné místo v ST rodině do které patří :-)
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 21:32
ad Tři Mušketýři, ale třeba i Avengers... U takových filmů jsem se hodně bavil, to je moderní styl filmové zábavy!
Bohužel je ale hodně lidí (i u nás, na tož v USA), kteří pak považují ve filmu vyjevené okolnosti (technologii, nebo historii) za skutečnost. Je to až k pláči, že taková díla pak mohou lidem uplně zmršit pohled na minulý nebo současný svět.. ale to se týká i technologické zrealizovatelnosti např. světelného meče v SW, ale nám stačí, abych přo příklad nechodil daleko? THE RED MATTER :)
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 21:34
Sokar: Je to tak, nechal sem se asi unýst a zbytečně tu dělal vlny. Sem hold už taková povaha no :-(
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 21:37
s.s.enterprise: Mě právě tenhle styl "moderních" filmů vůbec nesedí. A asi i proto mě ST XI vůbec nesedla (od značky Star Trek sem čekal fakt trošku něco jinýho) a nejspíš mi nesedne ani ST XII (pochybuju že dojde k odchylce od právě toho moderního pojetí filmů).

Asi se do téhle doby nehodím :-(
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kadet pittrek
pittrek - čt 6. prosince 2012 - 21:49
Toto je prvy krat, co ma trailer na nejaky ST film nechal uplne chladnym. Na film z roku 2009 som sa velmi tesil, ale po jeho zhliadnuti som si pomyslel, ze mali Star Trek radsej nechat umriet. Po pozreti oboch trailerov si stale myslim, ze mali Star Trek radsej nechat umriet :-( No skoda
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - čt 6. prosince 2012 - 22:10
O filmu nevíme jedinou jistou věc, což nám nebrání psát mnohastránkové litanie o tom, jak je špatný. To bych od poučených diváků, kteří si nárokují cit pro rozpoznání kvality, rozhodně nečekal.

K zamyšlení bych dodal upozornění na "efekty nadupadný" trailer na Khanův hněv, po němž si také diváci nepochybně usmysleli, že film nebude nic než nezdravě temná, bezduchá phaserová střílečka. Stačí si uvědomit, že takové prostě trailery bývají: [link]
“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál flotily omi
omi - čt 6. prosince 2012 - 22:13
Krásné porovnání :) A krásná vzpomínka.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 22:14
Eodeon: Pokud vím, tak tento film dělá stejný režisér jako ten předchozí. Takže tak nějak hádáme co můžeme čekat. Ano hádáme, ale tak nějak ne moc pozitivně a to samotný stojí za zamyšlení. Proč si asi někdo jako já, kterej byl prvním filmem zklamán po tomto teaser traileru myslí že to bude to samý? Nejspíš proto že už nás J.J. jednou zklamal.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 22:16
muhehe
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 22:19
Myalsíte, že v novém filmu bude Shatner? je sice starší, ale pořád akční, ten by se mohl Abramsovi hodit, aby to vypadalo opravdu cool..
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 22:23
A jak by ho tam narouboval? :-D
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 22:29
NIJAK, takovýho stařešinu by tam v životě nedal.. čekal jsem, jestli se někdo chytne :D
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - čt 6. prosince 2012 - 22:35
Takže se jistě shodneme, že není spravedlivé vynášet soudy na základě odhadů a planých hypotéz, ani hodnotit jeden film podle úplně jiného. Počkejme si, uvidíme. Do té doby nikdo z nás nemá právo hodnotit. Tím spíš ne tak kategoricky, jak některé místní komentáře vyznívají. A už vůbec na základě pouhého teaser traileru. Samozřejmě chápu, že lidé mají ochranitelské sklony ke všemu, co mají rádi, ale tahle obrana u některých fanoušků občas přechází v nevyprovokované útočení. Všeho s mírou.
“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
kapitán StyXik
StyXik - čt 6. prosince 2012 - 22:36
Sem myslel že máš nějakou ideu, jak ho tam dostat, abych se aspoň zasmál :-D
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - čt 6. prosince 2012 - 22:37
Ano, můžeme hodnotit ST, který už známe. A tam je docela jasné, že jeho složitost a historické základy příběhu byly už uplně mimo současnou realitu (technologickou i historickou). Takže udělat nový ST, který bude víc odpovídat naší současnosti je další způsob jak jej zpřístupnit novým mladým divákům.
bez hodnosti Riker
Riker - čt 6. prosince 2012 - 23:45
To uz zase bude film chlapovi, co se prisel pomstit? Jako Shinzon v Nemesis? Jako Nero z minuleho filmu?... To jsou tri filmy o pomste za sebou. V Hollywoodu dosly zapletky? To uz byl vice startrekovy Prometheus /prequel Aliena/ ktery se vydal tam, kam se dosud nikdo nevydal a objevil prapodivnou neznámou kulturu na vzdalene planete... Prequel Aliena - tomu rikam panecku startrek! Vcetne filosofickeho mudrovani, jake od startreku ocekavame.
admirál pcermis
pcermis - čt 6. prosince 2012 - 23:50
Styx jako kdybys mluvil za mně :-) mám pocit že už tady vše bylo a scenaristi nejsou schopni prijit s nicim novým tak prostě brakujou kradou kombinují ale bždy ztoho vznikne jen brak :-( A jak jsem psal nejsmutnejší natom je že se lidem ten brak líbí :-(
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - pá 7. prosince 2012 - 01:08
Riker: Já to řikam furt že má Ridley Scott přejít do StarTrek týmu. :-)
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - pá 7. prosince 2012 - 01:08
Riker: Zapomnel si na Ru'Afa, i kdyz to nebyla pomsta na pozemstanech... Jinak presne toho Promethea sem tu chtel napsat. Fanousci Vetřelce jim sice trochu pohrdli, ale me prijdou tam ukazani mimozemstani, historie Zeme a filosofie presne takovi, jak bych v restartovanem ST cekal
kapitán flotily Johanson
Johanson - pá 7. prosince 2012 - 07:34
Nechtěl jsem se přespříliš zapojovat, ale Saliven, Styx a jiní. Salivene, pardon, ale každý má nárok na svůj názor a když se to někomu nelíbí tak to může veřejně říct. Máme demokracii! Zda by měl trek raději umřít je poměrně out of.. Ale nemusím tleskat všemu co mi předkládá studio. Od toho jsme fanoušci a ne pitomci. A když už jsme u toho, pamatuju si na premieru ST 11, kdy jsi se po skončení zvedl a zatímco já byl zcela nadšený ty jsi prohlásil, že to je sračka a ne trek! A teď je to náhle naopak? :-D H**no slavnej soude...
kapitán StyXik
StyXik - pá 7. prosince 2012 - 08:10
Film Prometheus mě nějak minul, ale asi si budu muset doplnit vzdělání :-)

Eodeon: Jasně že na základě traileru nemůžu hodnotit, ale určitej pocit z něj mám a to je to co tu píšu. A pocit z něj nemám dobrej, ale to už sem psal výše i s důvodama.

Ono možná by bylo ideální, aby se v diskuzích do premiéry nikdo nevyjadřoval o kvalitě a to platí na obě strany. Protože i tady píší lidi, že film bude skvělý a další superlativy. A na ně taky platí tvoje věty, že přece nemůžem hodnotit pokud jsme neviděli. Ale faktem je, že největší flame tu vyvolávají negativní reakce (z části i ty moje);-) Takže asi tak.

Johanson: Když sem byl na ST XI já, tak borec co seděl vedle mě nadával už od chvíle co se tam objevila ta ledová obluda (alá SW). Já byl na filmu v kině dvakrát, ale pocity byly v obou případech ty samý. Docela vtipný mi taky připadá, že kamarádka co se mnou byla a nikdy žádnej ST neviděla, se mě potom ptala co na tom vlastně vidím a konstatovala že to nebylo nic víc než tuctové sci-fi
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
bez hodnosti Saliven
Saliven - pá 7. prosince 2012 - 09:40
Johanson:
Řekl jsem, že phasery, které daly lodi jsou sra*ka, protože jsou převzaté z SW :-). Takže Rosťo, příště zde otevřeně NELŽI, když si nepatuješ co jsem řekl. A pokud jde o funkci těch lodních paserů v novém filmu, tak si stále myslím, že to je sra*ka :-).
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
kapitán flotily Johanson
Johanson - pá 7. prosince 2012 - 10:29
Saliven: Pak by sis mohl koupit nějaký paměťový modul. Ačkoli si to nepamatuju přesně slovo od slova. prohlásil si že se ti to nelíbilo. A následně vyjmenoval hned několik věcí, které se ti tam nelíbily. ;-) (řeknuli to takhle neutrálně slušně a tak jak to bylo. A tím bych to uzavřel, protože tohle sem vůbec nepatří.
bez hodnosti Saliven
Saliven - pá 7. prosince 2012 - 11:07
Johanson:
Ano, tvé lhaní a osobní antipatie k mé osobě sem opravu nepatří to máš pravdu. Pamatuji si co jsem k filmu řekl a stále to platí (pokud jde o jisté technické záležitosti filmu a jisté fyzikální zákony). Ale na věci, že to je Star Trek, to nic nemění ;-).
Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř :-)
admirál pcermis
pcermis - pá 7. prosince 2012 - 11:17
To že se to Star Trek jmenuje to ještě nedělá Star Trek!!
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - pá 7. prosince 2012 - 11:25
Souhlasím.. a dal bych k tomu nějkou out fotku z TOSky...
kapitán StyXik
StyXik - pá 7. prosince 2012 - 11:42
pcermis: Naprostý souhlas.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
kadet Jim Kirk
Jim Kirk - pá 7. prosince 2012 - 13:57
Lidi vy me bavite, hadat se u neceho co by nas melo spojovat...
praporčík Polux
Polux - so 8. prosince 2012 - 18:17
Jim Kirk: Tohle je, myslím, jen takové kolo na zahřátí. Ten hlavní závod se rozjede až při uvedení sequelu do kin:-) Tak jako minule: [link] a [link]
________________________________________________________
TOS: 263145 TNG: 10897 TV: 23451
Star Trek - The future already today©
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - so 8. prosince 2012 - 21:57
No abych se přiznal tak po skončení ST 11 když jsem odcházel z kina jsem taky docela nadával, chybí tam totiž to všechno co dělá StarTrek StarTrekem a co ho odlišuje od "mainstreamovejch" sci-fi. Žádná mytologie, žádný překvapení, nic k zamyšelní, žádný poselství do budoucnosti nebo parelely s dnešnim světem. Bylo to prostě jenom obyčejný sci-fi s kuůlisama StarTreku který ještě ke všemu neodpovídaj tomu jak to má bejt (Phasery, zbraně, uniformy.....). Abrams je režisér béčkovejch Ztracenojdních nekonečnjch seriálů o ničem a u toho měl zustat.
Restartovanej StarTrek bylo prostě obyčený popcornový sci-fi a tak to prostě je a nikdo mi to nevymluví.
Možná kdyby to přesunuli do 24. století tak bych to bral, protože neni podle čeho to porovnávat a nic by tim nezničili když z tý doby ještě nic neni natočený.

Nechci nikoho naštvat nebo urazit, ale já ten poslední StarTrek nepovažuju za oficiální kánon a to co se tam stalo neuznávam a nijak si to se StarTrek vesmírem nespojuju.
kadet Tinka
Tinka - so 8. prosince 2012 - 22:04
Trailer se mi líbí, zatím to podle mě vypadá celkem dobře. Proti novému Star Treku mám sice nějaké ty výhrady, AU mi zrušilo pár věcí, které jsem měla ráda (jako Spockovu povahu nebo objevování vesmíru coby jedno z hlavních poslání flotily), ale pořád se to Star Treku podobá víc než cokoliv jiného a jsem za tohle pokračování docela ráda. :)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - so 8. prosince 2012 - 22:09
Jenom bych chtěl ještě dodat k tomu mýmu předchozímu kváku že proti tomu poslednímu seriálu celkem nic nemam narozdíl od filmu.
podporučík Soong
Soong - po 10. prosince 2012 - 11:11
2Saliven:

Vis, muj osobni nazor, ktery samozrejme nikomu nevnucuji, je ten, ze ST mel skoncit. To co predvedl posledni film v podani novych tvurcu me proste prijde zcela OUT. Uz to proste neni to, co me na zacatku 90 let k nemu pritahlo. Zmena je tak proste obrovska, ze je to vic podobne SW nez ST.
Osobne bych tudiz preferoval to, ze by ST filmari pohrbili. Vzdy se budu k nemu rad vracet a vzdy si rad prectu nejakou ST knihu, o ktere ale budu vzdy vedet, ze to neni onen "kanon".
Popravde na tom nevidim nic spateneho, ze neco skonci. Spousta uzasnych filmu nema pokracovani a o knihach nemluve. Co vim, tak zadne komunite to neuskodilo a fanousci, treba i diky internetu, ziji dal...

Proc tedy tomu rikat ST? Byl by takovej problem, kdyby to bylo oznaceny "na motivy ST"? Pak by tyto zabomysi diskuze byly zbytecne.
admirál flotily omi
omi - po 10. prosince 2012 - 13:56
Tu otázku lze položit i obráceně: Není zbytečné diskutovat o tom, jak by se to nemělo jmenovat, když se to tak jmenuje?
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kapitán StyXik
StyXik - po 10. prosince 2012 - 14:18
Soong: Já si taky myslím, že ždímat nějaký seriál (nebo filmovou sérii) do poslední kapky je chyba. Neříkám že ST měl skončit např. seriálem Enterprise, i když po ST 2009 se k tomu hodně přikláním.

Dobrým příkladem je podle mě StarGate, samotná SG-1 měla končit 8. sérií, protože potom už to opravdu ztrácelo štávu. Atlantis se držela tak 3 série a potom následovalo to samé a o Universe se radši ani bavit nebudu, protože to byl brak.
You don't stand a single chance to win, unless you fight. - Mikasa Ackerman
podporučík Soong
Soong - po 10. prosince 2012 - 15:22
2omi:

Troufam si rici, ze neni. Pokud je oznaceni Star Trek synonymem k necemu, tak by se toho melo drzet. Proste je to urcity "model" vesmiru. Toto je proste pokrivovani toho, co tu bylo driv. A to je ten problem.
Jenze na druhou stranu plne chapu komercni vyhody jmena "Star Trek". Proste zisky je potreba maximalizovat.
admirál flotily omi
omi - po 10. prosince 2012 - 16:06
Soong: To je jednoduché. Star Trek je značka, která se dá koupit a nalepit na cokoliv její majitel chce. To nyní krásně předvedly i Star Wars, když je koupil Disney. Značka Star Treku restartovala, dostala se zase do kurzu a vydělává, což jí předtím upřímně moc nešlo. Vznikají nové knihy o starém vesmíru. Nové suvenýry, které by se dříve nevyráběly. Restart oživil i zájem o staré seriály a jako fanoušci si můžeme užívat starý vesmír víc a kvalitněji, než kdy předtím.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG