Recenze Phaseru ze Star Trek: První kontakt

st 29. února 2012      autor: Jim Kirk      přečteno: 4204x      komentáře: 26

Vložit nový komentář

kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - st 29. února 2012 - 18:25
Jop, přesně tenhle mám také. Taky z e-baye, taky používaný, již bez obalu. A je super :).
A pěknej článek :).
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - st 29. února 2012 - 18:36
No tohle ale neni z FC ale z TNG, ve filmech s Pickardem používali takový ty modernější kulatější jako měli ve Voyageru. Tahle ošklivá hranatá pixla je z TNG. :-)
admirál pcermis
pcermis - st 29. února 2012 - 18:39
Tak to je jedna z mála věcí co mi doma ještě chybí :-) Snad nějaký takový budou mít na Fed conu :-)
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet Danikr
Danikr - st 29. února 2012 - 19:34
Také ho mám, je to celkem hezká věcička. Někteří si do toho upravují elektroniku, aby byl víc realistický.
poručík Michelle
Michelle - st 29. února 2012 - 20:25
Je krásnej... sama žádný nevlastním, nevlastním ani žádnou podobnou věcičku, ale na konci tvého seriálu si podle tvých doporučení možná něco pořídím :)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - st 29. února 2012 - 20:26
Tenhle je lepší [link]
podporučík Lukas
Lukas - st 29. února 2012 - 21:07
Ondřej Matějka: Jestlis to myslel tak, že tenhle phaser: [link] používali ve VOY, tak to se pleteš. Tenhle phaser, přezdívaný mimochodem 'delfín' vznikl až pro ST:NEM.

Phaser v tomto článku se přezdívá 'bumerang' a používali ho ve VOY, DS9 i ST: FC a ST: INS. V TNG se vůbec neobjevil a to ani v ST:GEN. Ještě v prvních epizodách DS9 používali předchozí hranatý typ phaseru, kterému se zase přezdívá 'kobra'.
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - st 29. února 2012 - 21:44
Ale nic z něj neleze, nebo to jenom nevidim? Na Aukru se dá za babku koupit laserové ukazovátko, to působí mnohem efektněji. Měli by do oho phaseru takové laserové ukazovátko integrovat!!!
viceadmirál Shane
Shane - st 29. února 2012 - 23:29
Ano tenhle phaser je dle mne z hraček (nemyslím modely, nebo props) ten nejpovedenější. Úchytka na opasek se dá bez problémů odstranit. A také je dobré onen šedomodrý plast přestříkat na stříbrný. A máte hodně dobrou repliku. Sama přestříkání plánuji, ale ještě jsem ho nerealizovala :).
For one human being to love another, that is perhaps the most difficult of all our tasks...
kadet Jim Kirk
Jim Kirk - čt 1. března 2012 - 02:18
Michell: urcite porid,stoji to za to
Ondrej: lepsi je ale taky mnohonasobne drazsi a navic to je prop replika
Ss Enterprise: uvedom si ze je to vecicka stara pres deset let;-)
nadporučík TomPerys
TomPerys - čt 1. března 2012 - 10:54
Ondřej Matějka:
Přesně ten, na který jsi dával odkaz stavím taky. Jen tu elektroniku vyvíjím s "LazyEngineerem" tak aby měla ještě více funkcí (nastavování různých frekvencí a ne jen účinosti, reálné snímání energetických článků z baterie atp..). Jinak měl Lukas pravdu. Tenhle druh byl až v Nemesis a ve Voyageru byl téměř totožný pouze v epizodě Endgame.
Life will never be the same without you...
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - čt 1. března 2012 - 14:34
Lukas: Aha moje chyba, něco jsem o tom hledal na netu a je to tak jak řikáš, ale potom nechápu proč se mi ve Voyageru a PCD filmech (filmy s Pickardem) zdálo že je ten Phaser nějakej modernější a kulatější. Nebyl Náhodou ve Voy a pozdějších filmech ten Phaser menší?
admirál flotily omi
omi - čt 1. března 2012 - 19:24
Průběh fázerů seriály je hezky vidět na Ex Astris Scientia - [link] konkrétně tento set "Phasers 24th century" [link]
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
admirál flotily Iconer
Iconer - čt 1. března 2012 - 21:55
Ondřej: ten dolphin z Nemesis je super :-)
„Co po nás zůstane není tak důležité jako to, jak jsme žili.“ (Jean-Luc Picard)
admirál pcermis
pcermis - čt 1. března 2012 - 23:18
[link] nejlepší je stejně 2371 a z pušek [link] :-)
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - pá 2. března 2012 - 13:48
pcermis: Jo pěknej error 403. :-)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - pá 2. března 2012 - 13:51
omi: Ten Vzor 2364 vypadá jak muj ovladač od televize. :-) Ale co mi vrtá hlavou je to kde v ENT sebrali ty fejzry když ještě na začtku TOS měli LASERy. :-) Asi jim to pujčili vulkánci nebo co. :-)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - pá 2. března 2012 - 14:03
Škoda že se ve všech Trecích neobjevuje větší množství zbraní z různejch období, vypadalo by to reálnějc. V každym star treku je jenom několik málo zbraní pro každou rasu, třeba klingoni maj furt všichni stejnej disruptor a podobně. Je to podivný. Chápu že třeba flotila má vždycky to nejnovější, ale na ostatních nevojenskejch lodích a u civilistů a jinejch ras by se mi líbilo kdyby se tam vyskytovalo všechno možný. Prostě co zrovna ehnali. Nebo u Maquistů by to chtělo občas třeba starej typ fejzru a tak.
kapitán G´Quan
G´Quan - pá 2. března 2012 - 20:09
Pěkný článek, díky za něj a těším se na další. :) Začínám uvažovat o tom, že bych někdy do budoucna mohl udělat videorecenze na moji sbírku ST lodí a modelů. Ale to je hudba budoucnosti, možná ne tak daleké.
podporučík Lukas
Lukas - pá 2. března 2012 - 23:00
Ondřej Matějka: Ono se ti možná zdá, že v ST byl ten phaser jiný proto, protože tahle hračka není až tak přesná, například jí chybí stříbrný povrch. Ačkoliv drobné odchylky v těch phaserech jsou. Pravděpodobně při natáčení seriálů nestačily ty phasery, které vyrobili pro ST:FC, takže pak dovyrobili další. Můžeš si všimnout že phaser z ST:FC, který je v článku na obrázku má červené prostřední tlačítko zatímco jinde se objevuje phaser s šedivým prostředním tlačítkem. Např. tady: [link]

Ad lasery na začátku TOS: Tohle bych asi moc neřešil. Na začátku TOSky ještě neměli představu že za 40 let se autorům nebude hodit v ENT říkat, že používají obyčejné lasery.
podporučík Lukas
Lukas - pá 2. března 2012 - 23:00
...

Ad různější zbraně: Ono to skutečně fungovalo v seriálech tak, že osoby mimo Flotilu používaly starší typy phaserů. Viz: [link] [link] [link] Každopádně máš pravdu, že by to vypadalo líp, kdyby bylo více druhů zbraní (a nejen těch), ale tohle je především otázka rozpočtu. A to ještě můžeme být rádi za to co je. Jiné seriály se musely spokojit i s menšími rozpočty a tedy i méně rekvizitami než Star Trek.
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - so 3. března 2012 - 01:17
Lukas: Já si každopádně nechci stěžovat, jenom jsem se trochu zamyslel. :-) Ty starší typy Phaserů si tam moc nevybavuju, pamatuju si na jeden díl TNG kde ztroskotali na ňáký planetě a měli tam ty Phasery z TOS ale jinak si nemužu vzpomenout že by se to tam jindy objevilo :-) Když teda nepočítam Enterprise C.
podporučík Lukas
Lukas - so 3. března 2012 - 03:33
Koukám, že ty obrázky, co jsem sem dal jsou blokovaný, tak tedy nově: TOS:What Little Girls Are Made Of:
[link]

TNG: Too Short a Season (jsou špatně vidět, ale na stěně jsou dva phasery ze ST II a III, lepší náhradní fotku jsem nenašel): [link]

TNG: Final Mission:
[link]

A tady ještě něco navíc: [link]

Ono těch zbraní by to bývalo chtělo skutečně víc, ale i třeba kostýmů tam měli málo. Například mi tam dost chyběly výsadkové bundy. Měli je v TOS: Cage, TOS filmech a v ENT, ale v TOS, TNG, DS9 i VOY museli chodit na výsadkové mise jen ve svých standardních uniformách. To je jako jít do lesa v saku. :-)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - so 3. března 2012 - 13:41
Já se na ty obrázky nakonec dostal, prostě jsem na těch stránkách našel ten obrázek podle názvu v těch odkazech, ale chvíli to trvalo. :-) Výsadkový obleky měli ještě v ENT v prvnim díle. Jestli jsi hrál StarTrek: Elite Force II tak tam měli dokonce něco jako zbroj v podobnym stylu jako klasický uniformy ale s důrazem na ochranu lidí. V době kdy byla Flotila mírová organizace to chapu, ale třeba v DS9 mi to připadá dost divný že choděj do boje v kvádru. :-)
kadet Ondřej Matějka
Ondřej Matějka - so 3. března 2012 - 14:02
V USA už prej brzo začnou sériově vyrábět elekromagnetický děla. Já vim že tady většina lidí napíše že jsem debilní militarista ale je potřeba si uvědomit že ta zbraň je mnohem humánější než starší zbraně a je to zěna k lepšíu pokud takový zbraně časem nahraděj klasický bouchačky na střelnej prach který do člověka akorát dělaj díry a pak dlouho trpí. Navíc se ušetří protože neni potřeba obří náboj s prachem a nábojnicí která je větší než samotná střela.
kadet Jim Kirk
Jim Kirk - so 3. března 2012 - 14:14
G'Quan: Diky, ja bych zas rad videl to o tech modelech:-)

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG