Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Prodej vstupenek na Kate v Praze zahájen!

út 19. července 2011      autor: Klub Trekkies: TNG      přečteno: 5326x      komentáře: 46

Vložit nový komentář

kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - út 19. července 2011 - 14:04
Už jsem vzorně přihlášena a penízky zaslány :).
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - út 19. července 2011 - 15:00
Trek mám rád celej život, ale nezlobte se na mě, není tohle trochu přes čáru? Platit dardu za to, abych mohl vidět herečku, kterou nikdo krom trekkies nezná, mi přijde jako neuvěřitelně trapný rejžování. Za 850 bude člověk poslouchat, jak bylo úžasný hrát v seriálu, za 350 podpis a 290 foto? Tady si chce akorát někdo nahrabat..
admirál flotily omi
omi - út 19. července 2011 - 15:53
Aaron_Hill: Doporučoval bych ti vyzkoušet některý ze zahraničních conů. Nemyslím papírové srovnání od stolu po internetu, myslím návštěvu a zjištění, co všechno je v ceně a co se doplácí na místě. Namátkou v Londýně za podpis herce 20 GBP; u kapitánů 35 GBP a čekací systém, do kterého se zahraniční fanoušek nemá šanci dostat.
Přesně tenhle tvůj projev ukazuje na to, jak je představa rejžování na českých trekkies absurdní.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - út 19. července 2011 - 16:08
Ale tak jasně, pro někoho to je, pro někoho není. Někomu to za to stojí, někomu ne.
Ceny, zde uvedené za podpis a focení, se blíží v zahraničí k těm nejlevnějším hercům. Ano, tuším 35 liber jsem dávala za Shatnera, Bacula stál 65 euro (to už jsem nedala :)).
Jsem zvědavá na ceny fotky a autogramu na Captain's table (kde též bude Kate), ještě nejsou známy, ale určitě to bude pěkné srovnání s těmito :).
Tak to prostě chodí, buď to člověk přijme nebo ne, to je na něm.
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - út 19. července 2011 - 16:15
Tedy, Bakula 65 euro podpis, foto 40 euro (ale to mám :)), abych to rozlišovala. :) Ale to už je tedy pálka. Chci jen říci, že v rámci cen conů zaměřených na herce, je to dobré :). Ale... není to pro všechny.
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - út 19. července 2011 - 16:22
omi: Pro mě je především absurudní za něco takovýho platit. Není to divadlo, není to koncert. V návštěvě herečky, která se kdysi náhodou připletla ke star treku, nevidím žádný kulturní zážitek. Kdyby paní Mulgrewové a pořadatelům šlo o fanoušky, bude vstup zadarmo nebo opravdu jen symbolický. Svým střízlivým pohledem na věc tohle vidím opravdu kriticky. Samozřejmě je to jen můj názor, pokud to komukoliv za to stojí, tak mu jedině popřeju pěknej zážitek. Ale já téhle cenové politice opravdu nerozumím, teda pokud Kate nepřiletí do Prahy ve Voyageru.
kadet Pozemstan
Pozemstan - út 19. července 2011 - 16:24
Tak není to málo, ale ta cena je možná tak vysoká právě proto, že jde o osobu známou pouze užšímu okruhu lidí, navíc v zemi s ne až tak velkou populací a komunitou fanoušků (i když jsou hranice otevřené, třeba přijdou zájemci i ze zahraničí). Přitom ze strany herečky zase logicky nejde o dobročinnou akci. Aniž by si chtěla "nahrabat", určitě nechce na své zahraniční cestě prodělat... Pokud se navíc podařilo i přes výše zmíněné dosáhnout ceny nižší než v zahraničí, tak je to vlastně docela úspěch. Jinak při platbě do konce července je cena za vstup 650 Kč, nikoli 850. Pokud někdo váhá, i toto může být významný rozdíl.
komandér Darkknight
Darkknight - út 19. července 2011 - 16:24
Hm, tak koukam ze nezbyva nez poprat uprimnou soustrast organizatorum a vyjadrit nadeji, ze pristi rok misto organizovani akci investuji prostredky do tezce zaslouzene dovolene. At jini ukazi, jak na to!
kadet Pozemstan
Pozemstan - út 19. července 2011 - 16:35
Aaron_Hill: Vedle je článek o návštěvě amerického astronauta Andrewa Feustela, který se po dvou letech vrací do Česka a coby státní zaměstnanec USA skutečně vystupuje zdarma či možná někde za symbolický poplatek českým poředatelům, jenže pro něj je propagace NASA součástí povolání. Jeho vystoupení sponzoruje americké velvyslanectví, podporuje AV ČR a další... Star Trek je oproti tomu prostě komerční záležitost, to je nutné si přiznat. I jen samotné náklady pořadatelů na zajištění akce, sálu, dopravy ubytování a programu pro herce atd. nebudou "symbolické" a sponzoři se najedou těžko...
kadet BMAJTZ
BMAJTZ - út 19. července 2011 - 16:52
Ac s Aaron_Hill em v postoji nesouhlasim ma pravdu, ze ta cena rozhodne nizka neni. Hlasim se k skupine lidi kteri jsou sice fanousci, ale vsechno mit nemusi a proto i tuto navstevu bych zvazil. Kdyz to porovnam s nejakym conem, ktery trva treba nekolik dni, prijde mi cena opravdu vysoka. Pripoustim, ze vsechno neco stoji a sama Kate to jenom z dobroty srdce delat nebude. 650 se jeste vicemene pochopit da, ale v mem pripade si radeji zajdu na koncert nebo festival u ktereho aspon dostanu poradnou davku kulturniho zazitku. Uprimne recno za tech 650 bych i dojel a cenu bych chapal, kdyz vemu v potaz organizacni prispevky ktere se pro malou komunitu lidi musi nejak kompenzovat tak bych i tech 800 pochopil. Ale at mi nekdo vysvetli 350 za podpis? Respektive 290 za spolecnou fotku, kterou ani nedostanu fyzicky, ale pouze elektronicky. Kapitolou samo o sobe je onen gold pass, ktery z popisu na webu rozhodne neprinasi az takove vyhody bez kterych bych nedokazal zit
kadet BMAJTZ
BMAJTZ - út 19. července 2011 - 16:56
Jako organizatorum rozhodne drzim palce a preji uspech, samotnou snahu ocenuji a chvalim. Nicmene je treba si uvedomit ze jsme v cesku kde proste zahranicni ceny ktere se jenom prepoctu kurzem nemuzou uspet. Respektive muzou, ale jen u opravdu skalnich fanousku.
admirál flotily omi
omi - út 19. července 2011 - 17:12
Co se týče přepočítání zahraničních cen do Čech, pak bych doporučil porovnání cen technologií, mobilních operátorů, nebo třeba levných potravin. Za mnohé služby zde platíme o dost dráž, než jinde, aniž bychom si to uvědomovali. Ceny setkání jsou naopak nižší než v Evropě, protože si pořadatelé velmi dobře uvědomují postoj českých trekkies k vstupnému. Z organizování CzT o tom víme své. Tyto debaty se konaly každý rok při oznámení cen vstupného. Herci si opravdu nelétají po světě pokecat s fanoušky na vlastní náklady, protože chtějí někomu udělat radost. Ale pokud víte o vhodném sponzorovi, určitě ho doporučte.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kadet Barbora
Barbora - út 19. července 2011 - 17:13
Přiznávám, že chápu obě strany - proč si něco takového zaplatit i nezaplatit. Já osobně už zaplaceno mám a těším se. Jistě, není to zrovna levná záležitost, naopak, ale za tu příležitost vidět herečku (na kterou jsem 7 let koukala) mi to stojí. Navíc, v té ceně je pro mě schovaná velká výhoda - Kate Mulgrew přijede sem "za mnou", do republiky, já musím dojet jen do Prahy. Mimochodem, zvažovala jsem i podpis nebo fotku, ale došla jsem k názoru, že mi bude stačit si ji poslechnout a vidět na vlastní oči. Nemusím mít všechno, že :)
admirál flotily omi
omi - út 19. července 2011 - 17:32
Však já postoj, že je to drahé velmi dobře chápu. Když začali do Čech jezdit herci, jako student jsem také nebyl schopen, nebo ochoten zaplatit danou cenu. Život je otázkou priorit. Ovšem nenapadlo by mě pořadatele osočovat, že když se mi něco zdá drahé, že se na mě chtějí narejžovat, a že by to mělo být zadarmo. Když jsem se pak na setkání dostal a navíc měl i možnost zjistit, co organizace něčeho takového obnáší, dokážu organizátory, a jejich snahu do Čech někoho takového dostat, ocenit.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kapitán flotily Kamil Fox Vít
Kamil Fox Vít - út 19. července 2011 - 17:35
Barboro: moc hezky napsáno. Suhlasím s Tebou.
praporčík Dawson Feinobi
Dawson Feinobi - út 19. července 2011 - 17:38
Já osobně jsem dosti chudý student, ale Kate je Kate a ty peníze někde seženu, i kdybych pak neměl měsíc mít co do huby. Šmarja, vždyť kdy se mě jí zas poštěstí vidět? Tím bych zároveň rád poděkoval organizátorům, kteří odvádějí skvělou práci
kapitán flotily Kamil Fox Vít
Kamil Fox Vít - út 19. července 2011 - 17:44
Na Kate v Praze se těším.
Já sám jsem základní vstupné čekal daleko vyšší než se nakonec ukázalo. Nemám srovnání se zahraničím a srovnání s ním mě ani nezajímá, protože organizátory znám a vím, že jim nejde o peněžní prospěch, ale především o vyrovnaný rozpočet.

Konstatování, že je to pro někoho drahé nebo že mu to za ty peníze nestojí beru.

Nutno podotknout, že Aaron_Hill uvádí ceny vytržené ze souvislosti, a to není fér vůči ostatním, které tím může odradit. Nejnižší vstupné je 650Kč se zaplacením do 31.7., 350Kč je podpis a fotka v jednom a 290Kč je focení s Kate.

Pokud někdo chce platit až na místě, ano je to oněch 850Kč.

Osobně DOPORUČUJI PROJÍT SI STRÁNKY S AKCÍ SAMOSTATNĚ A UDĚLAT SI VLASTNÍ OBRÁZEK.
kapitán flotily Destiny
Destiny - út 19. července 2011 - 17:45
Kate si nedám ujít, i když je to trochu dražší, tak ty peníze někde seženu. Také bych ráda poděkovala pořadatelům, za jejich práci a hlavně ochotu něco takového zařídit.
komodor Leiah
Leiah - út 19. července 2011 - 17:59
Tak nějak nechápu, co tu někteří řeší. Pokud se někomu zdá cena příliš vysoká, tak ať jednoduše nechodí a nechá ostatní dýchat. Já bych zase nešla na žádný festival, protože by mi to přišlo jako vyhozené peníze. To je jen otázka volby, jestli jít chci, nebo ne. Jinak ten podpis a fotka za 350 je celkem v normě. Kolik dáte za udělání stejně velké fotky z vlastního obrázku ve fotolabu (teda pokud nejsou právě slevy)? Kolik myslíte, že dávají děti ve škole za společné focení? Kolik je za fotky např. ze svatby...? A to je jenom fotka bez podpisu...
Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
komodor William Kirk
William Kirk - út 19. července 2011 - 18:20
Organizátorům držím palce, aby se akce povedla. Bohužel se nezúčatním, šetřím na něco, kde bude Shatner a to vyjde asi 10x dráž. Takže pokud jde o ceny zde uváděné: levné to není, ale levnější než v zahraničí určitě. A jak bylo uvedeno výše - K. Mulgrew přijede SEM.
Tar-ara: Shatnera face-to-face závidím :-)
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
kadet Pozemstan
Pozemstan - út 19. července 2011 - 18:30
Tak jsem se už také přihlásil, snad nebudu litovat. Předchozí setkání s herci, kterých jsem se zúčastnil, se myslím rozhodně vyplatila. -) Jinak výše opakovaná poznámka, že přijede sem, tudíž můžeme odpočítat náklady na dopravu do zahraničí, i když někdo by možná akci rád spojil s cestováním, je též docela pádným argumentem...
podporučík Wornos
Wornos - út 19. července 2011 - 18:56
Skoda, ze je to uz cez skolsky rok inaksie by som sa hned prihlasil. Este budem musiet porozmyslat ale myslim, ze pojdem tiez.
bez hodnosti Nikis
Nikis - st 20. července 2011 - 09:26
Organizátorům držím palce, žijeme v tržní ekonomice a je na každém z nás jestli někdo má zájem nebo nemá. Možná je cena vyšší.. ale vyšší než co ? Vy co kritizujete, zkuste takovouto akci uspořádat sami... a pak sami uvidíte jak si za ty vydělané peníze budete jezdit na Bahamy.
bez hodnosti Riker
Riker - st 20. července 2011 - 10:34
Clovek zasne. Organizatori jsou schopni do Prahy rok za rokem dostat herce z naseho oblibeneho serialu. A nekdo si jeste stezuje, ze je to moc drahe? To jako herci podle vas maji vystupovat zadarmo? Je to snad jejich povolani, kterym se zivi, ne? V CR jsou i fanousci jinych filmovych fenomenu a vetsina z nich tu sve herce nikdy nevidela a neuvidi. Kdy byl v Praze nekdo ze Star Wars? Kdy byl v praze nekdo ze Star Gate?
komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - st 20. července 2011 - 11:03
Tak ze Star Wars byl v Praze například několikrát Lucas, ale žádnou akci pokud vím s fanoušky neměl a byl tu z jiných důvodů, takže jako by tu nebyl. :P
Jinak s Rikerem, Barborou i ostatními samozřejmě zcela souhlasím, možnost mít Katku v Praze máme jednou za život a s ohledem na celkovou situaci je cena určitě víc než adekvátní, i když na první ohled může trochu vylekat. :)
kadet Invi
Invi - st 20. července 2011 - 11:16
Děkujeme všem za úžasné komentáře. Musím říct, že nás potěšily a trochu nás nakoply. Nikdo z nás to nedělá pro výdělek, ale náklady s tím spojené jsou nehorázné. Pěkně jsi to napsal Praotče, i když musím říct, že vzhledem k tomu, že máš pořadové číslo 001 ses asi moc nezalekl :-)
kapitán flotily Cestovatel
Cestovatel - st 20. července 2011 - 12:15
Ještě se rozmýšlím. Zatím jsem na podobné akci nebyl, tak by mě zajímalo, kolik lidí se průměrně účastní (Czechtreky,...)? díky za odpověď
kapitán Bedraz
Bedraz - st 20. července 2011 - 13:06
Cestovatel - na CzechTreku to bylo okolo 200 lidí na panelu a o něco méně na podpisy a focení.
Setkání s herci mimo con jsou pak dle mé zkušenosti menší, do 100 lidí. Ale protože tady zatím není upřesněno místo, možná to bude setkání mnohem větší. :)
Technika překonala všechny vzdálenosti, ale nenabídla žádnou blízkost. M. Heidegger
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - st 20. července 2011 - 14:08
Safra, mám číslo až 18 :)... z práce jsem to nechtěla platit a doma jsem byla až večer.. ale tak... :-).
Mmch., právě jsem dostala echo (a fakt tomu tak je), že v dnešním Metru (novinách) je malá zmínka, pěkný :).
bez hodnosti Annaud
Annaud - st 20. července 2011 - 16:38
Díky za všechny převážně pozitivní komentáře! Moc pomáhají v našem snažení. Jen pro upřesnění: předchozí herce vozily české ST kluby, tentokrát jsme se do toho poprvé vrhli s FAN BASE (a CZ Kontinuem) my a doufáme, že se vám akce i host budou líbit. Co se návštěvnosti Kate Mulgrew týká, byly bychom rádi, pokud by se nám podařilo přes 250 vstupenek, aby byla akce úspěšná a mohli jsme v budoucnu pokračovat s dalšími zajímavými hosty.
poručík Jacob
Jacob - st 20. července 2011 - 17:28
My jsme 007 a 008... :o)))
kadet Barbora
Barbora - st 20. července 2011 - 18:35
Já jsem 002 :)
kadet tomix
tomix - st 20. července 2011 - 20:40
no, to je nahodou slusna cena 290 za fotku, nejaky whedonista mi rozpraval, ze desat dolacov chce len bezhlavy motorkar (alebo nieco podobne) z Buffy - kazdopadne, osobne netusim preco vlastne niekto chce niekoho podpis, ale v pohode, fazery do puzdier.
nevie nahodou niekto kolko chcela nana visitor, ked tu bola?
kadet Dasstik
Dasstik - st 20. července 2011 - 20:43
Zdraví 006... ale 007 by se mi líbilo více :-)
A k těm cenám, kdyby sem jezdili herci každý týden jeden, tak by mi to vadilo, ale jednou dvakrát do roka to přežiju...bez reptání a rád. Držím organizátorům palce, aby je to nepřestalo bavit a já se měl na co těšit i další léta.
A komu se to nelíbí, tak přijít nemusí.
A tentokrát se poprvé budu s někým fotit, zatím jsem neměl nikdy zájem, i když jsem byl od začátků Czt na všech setkáních. Takže..poraďte mi, jak se fotí? Stojí se vedle sebe, nebo se třese rukou nebo něco jiného? :-) Je to asi hloupý dotaz, ale na focení jsem nikdy nevydržel :-)
 gio
gio - čt 21. července 2011 - 09:30
Uprimne receno jakekoli komentare o cene nejsou k veci. Nasli se lidi, kteri maj snahu a ochotu investovat cas a energii do neceho, z ceho mohou mit uzitek i ostatni. Cenu dle meho nazoru mohou dat jakoukoli. Je pak na kazdem aby zhodnotil jakou hodnotu to pro nej ma. Samozrejme vykriky typu: "650kc je hodne penez". Pokud se nepletu jsou to 3 vstupenky do kina, jedna vecere ve dvou v obycejnem podniku a tricko v obchode. Chapu, nekteri, zejmena mladsi fanousci, nedisponuji takovym mesicnim rozpoctem aby je to nebolelo, ale uprimne - pokud opravdu o takovou akci nekdo stoji, je cena okolo sesti stovek prehlednutelna.

Ja osobne jsem rad, ze ackoli CzechTrek byl zrusen, zvani hercu snad nadale bude pokracovat. Rozumim tomu, ze i pro organizatory je tato akce daleko zajimavejsi (organizacne i financne). Ja osobne bych sel jeste dal a pokud by Gold Class byla treba vecere pro treba 10 lidi s Kate, castka kterou bych byl ochoten zaplatit je by byla o rad jinde...
kapitán flotily Cestovatel
Cestovatel - čt 21. července 2011 - 12:45
Zatím jsem nikde nenašel místo konání (přece jen informace, že bude v Praze není tak úplně dostačující:)). Předpokládám ale že už je předběžně určeno?
kadet Orik
Orik - čt 21. července 2011 - 17:42
Omlouvám se všem, že takovou zprávu vkládám sem, ale bohužel nějak neumím vložit článek:).

Vypadá to, že Leonard Nimoy se rozhodl pro důchod i co se týče Convenctions:o(....

For over 45 years Leonard Nimoy has had a special place in the hearts of Star Trek fans and he has truly become an international icon beloved throughout the galaxy. During our careers Leonard has become a mentor to us and he means the world to all here at Creation as he does to you. After decades of providing the very finest in entertainment in all media Mr. Nimoy has today announced his retirement from convention appearances, including Creation's Official STAR TREK Conventions in Las Vegas (August 11-14, 2011 and Chicago September 30-October 2, 2011).

For us at Creation it is indeed a bittersweet day as Leonard's on-stage talks have always been a highlight for us and they remain in our memories forever.
praporčík Fitris
Fitris - pá 22. července 2011 - 13:23
já asi nakonec nepoedu
1. všchni od nás říkají že to za to nestojí
2. jsou to všechny moje peníze NA TENHLE ROK
3. a za stejnou cenu si můžu koupit (1290Kč) několik DVD, knížek nebo jiných suvenýrů...
takže nakonec to vypadá jenom na tu besedu...
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - pá 22. července 2011 - 13:27
Už jsou známy ceny conu v Německu Captain's Table. Tak jen pro srovnání:
Kate Mulgrew
40 Euro autograph (cca 1000 Kč)
30 Euro photo-session (cca 750 Kč)
viceadmirál Shane
Shane - pá 22. července 2011 - 16:31
Místo konání bude určeno v nejbližších dnech. Pracujeme na tom.

Jde o to, aby prostory byly reprezentativní i cenově dostupné ;).

A ještě jako odpověď pro BMAJTZ:
Z každé fotky chce herec pevnou částku, která rozhodně není nízká, proto jsou ceny, jaké jsou. A pokud se podíváš na komentář Tar-ary, ceny jsou o hodně nižší, než v zahraničí.
Níže bohužel jít nemůžeme, i když bychom rádi :(.
For one human being to love another, that is perhaps the most difficult of all our tasks...
admirál flotily Chak.
Chak. - pá 22. července 2011 - 20:07
Taky se přidávám k díkům holkám i tomu nejkrásnějšímu ze skupinky :-) Už se na to moc těším a doufám, že se náklady podaří plně pokrýt. Reptalové by si měli uvědomit, že pro herce není nějakou úžasnou poctou, že může přijet za svým fanouškem. Naopak, pro nás je poctou, že herec váží tu dlouhou cestu, aby nás tu pobavil.
Dříve jsem si taky říkal, že si to můžu nechat ujít. Pak jsem to jednou zažil a už v tom lítám :-) Teď jen lituju, že jsem ta první setkání zmeškal.
kadet BMAJTZ
BMAJTZ - so 23. července 2011 - 15:31
Shane> Ok priznavam neznalost cen zahranicnich a dost mozna jde o opravdu nizke ceny (sam nevim). Jak jsem jiz rekl ja tu snahu cenim a jak jsem jiz rek ten zakladni poplatek by se dal taky v pohode zaplatit. Nicmene jakozto neprazaka ma pro me tenhle vylet jeste dalsi negativa v minimalne 1-2x takovych nakladu jenom na dopravu a dalsich veci jako je jidlo a podobne. ST mam rad, ale Kata neni zrovna nejlepsi a z tohoto dusledku se mi to rozhodne nevyplati. Privedte Shattnera, Stewarta, Brookse, Nemoye nebo treba Bakulu a budu mezi prvnimi kdo se prihlasi.
komodor William Kirk
William Kirk - so 23. července 2011 - 19:17
BMAJTZ: Já se obávám, že Shatnera by asi nikdo nezaplatil...navíc nerad lítá. Ale byl bych první, kdo by se na něj přihlásil :-)
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
komodor Leiah
Leiah - so 23. července 2011 - 20:30
Tak to mě by se moc líbilo, kdyby přijel Alexander Siddig nebo Gates McFadden... :)
Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
bez hodnosti Amalie
Amalie - st 27. července 2011 - 14:00
Alexander Siddig málem byl, když tu byla Nana Visitor, chtěl ji tu překvapit, ale pak nemohl... škoda - to by byla fakt bomba! Jinak také držím organizátorům palce, sama jsem se na několika takovýchto akcích podílela a je to o nervy a jediný, honorář je vidět, že se akce lidem líbila a host byl spokojený.... Víc organizátor ani chtít nemůže... Myslím, organizátor - fanoušek.
kadet natyunter
natyunter - so 16. srpna 2014 - 20:44

Tak co byl tam někdo? já tam chtěla jít, ale bylo to fakt drahé :(

There are three ways: The right way. The wrong way and the JANEWAY

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG