Star Trek už vydělal 350 milionů dolarů
út 16. června 2009 autor: Darkknight přečteno: 2915x
komentáře: 7
William Kirk - st 17. června 2009 - 17:55
No alespoň vydali tu oficiální časovou přímku, kde je vidět černé na bílém, a ne jen ústně, že jde o alternativní linii a vše původní ve Star Treku zůstalo jak je.
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
Lukas - čt 18. června 2009 - 09:59
Tvůrci ST:Online vydali časovou přímku posloupnosti událostí. Ten nový film jim trochu zaházel s jejich dějem. Tak zřejmě, aby teď najednou nemuseli předělávat celý příběh hry podle událostí ve filmu, tak vymysleli, že Nero vlastně nezměnil čas, ale vytvořil novou časovou linii a ta stará zůstala a vyvíjí se dál. Bejt Neronem a vědět, že tam někde je furt zničenej Romulus, že s tím jsem vlastně nic neudělal, tak mě to dost štve.
[link]
[link]
Garak - čt 18. června 2009 - 12:40
Díky za info. Ale na vývoji hry se přece Paramount přímo nepodílí, ne? Jenom prodává vývojářům licenci, takže je otázkou, na kolik je toto časové členění z oficiálního zdroje.
Ale určitě by si tímhle udobřili fanoušky, kteří skřípali zubama při zničení Vulkánu atd.
Ale určitě by si tímhle udobřili fanoušky, kteří skřípali zubama při zničení Vulkánu atd.
Lukas - čt 18. června 2009 - 13:45
Jak to chápu já, tak že ta časová přímka opravdu není od Paramountu, ale pouze od STO. (STO má samozřejmě licenci od Paramountu a proto tam je i copyright Paramountu.)
Nevim jestli by si tím udobřili fanoušky. Spíš se to celé bude víc zamotávat. Jestli původní časová linie nemá svůj konec v roce 2387, ale pokračuje dál, tak nám tu můžou běžet příběhy ve dvou různých časových liniích a z toho, aby měl divák hlavu jak pátrací balón. (pozn.STO chce běžet v původní linii) Proto je už z praktických důvodů dobré (ST to dosud vždycky dodržoval a ostatní sci-fi si s tím radši ani moc nehrály), aby časová linie byla vždy jen jedna.
Nevim jestli by si tím udobřili fanoušky. Spíš se to celé bude víc zamotávat. Jestli původní časová linie nemá svůj konec v roce 2387, ale pokračuje dál, tak nám tu můžou běžet příběhy ve dvou různých časových liniích a z toho, aby měl divák hlavu jak pátrací balón. (pozn.STO chce běžet v původní linii) Proto je už z praktických důvodů dobré (ST to dosud vždycky dodržoval a ostatní sci-fi si s tím radši ani moc nehrály), aby časová linie byla vždy jen jedna.
Garak - čt 18. června 2009 - 14:51
Záleží na úhlu pohledu. Souhlasím, že dvě alternativní linie by byly pro někoho možná trochu matoucí, ale já bych dal tomuhle modelu přednost před náhlým zmizením čtyřicetileté tvorby v rámci dějin ST. Kromě toho ony dvě alternativní linie už částečně vlastně existují, i když jen na poli počítačových her.
William Kirk - čt 18. června 2009 - 19:29
Oficiální: Na trekmovie uvedli, že časová tabulka je zcela a naprosto oficiální a oni mají zdroje "u pramene", takže podle mě je to jasné. A upřímně řečeno mi to naprosto vyhovuje. Jsem ani nečekal, že Paramount za něco pochválim :-D
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.