Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Co dnes dělají hvězdy Star Treku? Unbelievable!!!!!

ne 19. října 2014      autor: Ampik      přečteno: 3078x      komentáře: 32

Vložit nový komentář

praporčík Goodman
Goodman - ne 19. října 2014 - 16:54

Mě to teda připadá jako pěkná trapárna.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
podporučík sorc
sorc - ne 19. října 2014 - 17:03

Rád bych věděl, jestli u toho videa mažou negativní komentáře nebo jsou lidi vážně tak divní. Vypadá to jako naprostá blbost...

kadet fm
fm - ne 19. října 2014 - 20:05

vidim to tak na jednu sezonu a konec ;) na startrek se divam kvuli deji, to ze se nekde objevi nejakej herece ze startreku jeste neznamena, ze se na to hned vrhnu...

komandér Eva Dat
Eva Dat - ne 19. října 2014 - 20:45

Goodman: Také jsem čekala něco lepšího, když už tam jsou "naši"...

kapitán Commander Togo
Commander Togo - ne 19. října 2014 - 21:09

Trapné a poriadne :-(

podporučík vlasopes
vlasopes - po 20. října 2014 - 09:00

To je hodně velký omyl..lituji těch 5 minut, které jsem nad tím strávil...

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - po 20. října 2014 - 15:10

Skoro to vypadá, jako kdyby se početná parta vysloužilců ze Star Treku rozhodla natočit nejhorší film všech dob. Doufám, že se jim to nepovede. Respektive že film se povede. Ale nevsadil bych na to ani halíř, soudě z toho naprosto amatérského "traileru". Kdyby to úsilí raději věnovali nějakému fan filmu.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál Fanda
Fanda - po 20. října 2014 - 16:31

Já bych to tak černě neviděl. Film bude asi pěkná blbost, ale z traileru bych řekl, že to vědí i ti herci a že si nehrají na něco, čím ten film nemá být. Ale souhlas s Eodeonem, že by udělali líp, kdyby se věnovali nějakému fan filmu. Nebo aspoň přijeli do ČR na setkání s jejich fanoušky.:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
praporčík Kapitán Jonathan Archer
Kapitán Jonathan Archer - po 20. října 2014 - 18:14

No neohromilo mě to. Tímto se na vrchol nevrátí :)

komodor Leiah
Leiah - po 20. října 2014 - 18:47

No, když občas v televizi vidím, co je dneska považováno za vtipné, pak believable, absolutely believable!

Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
poručík Veczi
Veczi - po 20. října 2014 - 20:56

vubec ..dve minuty a strasne me to stvalo..konec.. to se nepodivam fakt ne :D

praporčík Goodman
Goodman - út 21. října 2014 - 11:47

Leiah: tak samosebou, točí se větší šrot. Akorát že my fandové jsme zvyklí na kvalitu (pokud to nese značku ST). Tohle mi připadá jako výsměch a špatný vtip. Trochu se i zlobím na herce, že jsou ochotni propůjčit svoje jméno takovému braku. Po tom co jsem viděl trailer, jsem musel desetkrát odříkat desatero ST fandů, abych se z té hrůzy vzpamatoval.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
komandér Naitomea
Naitomea - út 21. října 2014 - 21:17

já si myslím, že pokud si chtěli ze sebe udělat srandu, tak se jim to povedlo... :D

Posvátný kalich z Rixxu je starý hliněný hrnec, ve kterém roste plíseň
kapitán Bedraz
Bedraz - st 22. října 2014 - 21:35

Hm, podle traileru spíše asi slabší kus, takže před zhlédnutím bude radno počkat si na první recenze. :)

Technika překonala všechny vzdálenosti, ale nenabídla žádnou blízkost. M. Heidegger
komodor Leiah
Leiah - pá 24. října 2014 - 18:38

Goodman: samozřejmě souhlasím. Jenže... ona většina z těch herců asi není moc v pozici, aby mohli role odmítat. Jednou to udělají a příště si už nikdo nevzpomene. To si podle mě může dovolit tak Whoopi Goldberg nebo Patrick Stewart, ale ostatní...?

Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
komodor Leiah
Leiah - pá 24. října 2014 - 18:46

Jen bych chtěla ještě dodat, že těch opravdu dobrých komedií je čím dál tím míň. Daleko víc je těch podobných "trapáren". A nejen komedií. Mě se právě tak nelíbí ten bezduchý nesmysl, co teď udělali v nových filmech ze Star treku...

Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
praporčík Goodman
Goodman - so 25. října 2014 - 15:55

Leiah: tak znáš to: vox populi vox dei. Filmy se točí dle ohlasu konzumentů. Teď frčí comicsy s extrémním množstvím efektů a akce. Už i poslední ST byl toho plný. Rvačka mezi Spockem a Khanem byla otřesná. Jakoby měli huby z betonu. Mě třeba nebaví se dívat, když se dva melou deset minut a kolem nich to všechno bouchá. Bohužel trend je takový, že většině to připadá strašně cool. A komedie? Zase jsme u problému trendů. Dnes jsou v kurzu jednodušší parodie a imitace.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - so 25. října 2014 - 15:57

Leiah: já si myslím, že odmítat můžou. Nelze to brát pohledem blockbusterů. Samozřejmě seriálové herce neuvidíš v nejnovějších velko rozpočtových filmech. Nicméně amerika chrlí desítky tisíc filmů a seriálů. Drtivá většina z nich se nedostane přes hranice, ale to neznamená, že by neměli naši hrdinové co do úst.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - so 25. října 2014 - 19:12

Filmů a seriálů se sice točí tisíce, ale lidí s hereckými ambicemi jsou přinejmenším statisíce a to, že mnozí veteráni Star Treku mají v současnosti vážné problémy najít uplatnění, jsem já sám také z mnoha stran slyšel. Vůbec se tomu nedivím. Tohle je profese, ve které je vůbec nejtěžší se prosadit a jen málokdo má to štěstí dosáhnout dost velké slávy, aby se o dostatek nabídek nemusel bát až do smrti. Unbelievable!!!!! na mě také působí jako snaha humornou formou předvést, že tito herci nejsou tak zoufalí, aby vzali jakoukoliv roli v jakémkoliv filmu, ale bojím se, že to bude mnohými pochopeno přesně opačně.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - so 25. října 2014 - 20:30

Eodeon: každý, kdo kdy měl titulní roli v ST není ve filmu outsiderem. Není neznámým jménem a uplatnění najde. Problém je v tom, že někteří herci chtějí více (jako každý jiný člověk chtějí v kariéře posun).

Díky masivní popularitě pak i naprostá blbost ze světa ST přitáhne automaticky pozornost. Unbelievable !!! vnímám jako smrtelnou křeč o sebeupozornění. Netvrdím ale, že si svoje příznivce nenajde.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - so 25. října 2014 - 23:07

Goodman: To je právě iluze, které fanoušci často podléhají, že Star Trek je čímsi mimořádným, a tedy i každý, kdo je s ním nějak spjat, je VIP osobnost. Pro většinu lidí jsou to ale seriály, jako jakékoliv jiné, a herci z těchto seriálů nestojí za pozornost o nic víc, než herci ze stovek jiných seriálů. Ta konkurence je zkrátka obrovská. Horší je pak ještě to, když téhle iluzi začnou kromě fanoušků podléhat i ti samotní herci a začnou sami sebe považovat za herecké legendy, jelikož jsou bezmezně uctíváni svými fanoušky a stoupne jim to do hlavy. Potíž je, že to je řeč pouze o relativně malé komunitě sci-fi fanoušků a za hranicemi fandomu to s tou "hvězdností" tudíž vůbec není tak žhavé. Rozhodně ne tolik, aby jim to všem přinášelo lukrativní pracovní nabídky.

Jak se velmi správně píše v článku, ne každý má to štěstí jako Patrick Stewart, který v Hollywoodu prorazil, přestože i on měl velké potíže vystoupit ze stínu kapitána Picarda. Povedlo se mu to jistě i zásluhou toho, že je vynikající herec s širokým uplatněním. To ale neplatí zdaleka o všech hercích z hlavního obsazení ST seriálů. Někteří z nich našli jiné herecké uplatnění i po skončení seriálů, nebo se přeorientovali na jinou profesi, ale někteří byli nuceni přijímat ponižující role v otřesných béčkových filmech. Nikdy se nedostali do fáze, kdy si mohou role vybírat. Berou, co je, a jsou rádi, že vůbec něco je. A nebýt štědrých honorářů z účastí na conech, museli by se někteří z finančních důvodů vzdát své kariéry úplně. To je situace, ze které Unbelievable!!!!! vychází. A i když jsem přesvědčený, že z toho vznikne naprosto odpadová záležitost, může být ten film zajímavý a cenný právě z hlediska toho, jak reflektuje profesní situaci, ve které se někteří z herců ocitli. Možná ho po jeho vydání vyhledám a podívám se na něj, ale z ukázek mám dojem, jako kdyby to stálo hodně přemáhání vydržet se na něco takového dívat byť jen několik minut.

BTW "titulní role" znamená vztahující se k titulu, jinými slovy postavy, o kterých hovoříš, by musely mít jméno v nějaké formě obsažené v názvech seriálů.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - ne 26. října 2014 - 12:16

Eodeon: souhlasím pouze s částí. A to, že mimo fandom je ST normální seriál jako každý jiný. Zcela určitě ano. Nicméně nelze souhlasit s tím, že by herec ze ST měl stejnou výchozí pozici jako nějaký začínající herec, který měl nějaký štěk třeba v reklamě nebo se sotva někde mihnul v komparzu. Film je branže jako každá jiná. Točí se v ní velké prachy a neboj, herci neumírají hladem ;) Cílem filmu není spokojenost diváka, ale zisk z jeho promítání. Obsadit herce, který je oblíbený je nespornou výhodou pro marketing. Skupina fanoušků ST je obrovská a lze předpokládat částečný úspěch jenom kvůli obsazení některých jmen. Unbelievable!!!! je toho živým důkazem. Schválně, kolik lidí by ho chtělo vidět, kdybys tam osadil úplně nové herce ? Patrně nikdo. Takhle to má jakous takous šanci. Kdybys natočil (na jakékoliv téma) "B"éčko a obsadil do ní třeba Nimoye, tak zcela určitě budeš mít vyšší sledovanost, než bez něho (přitáhneš pozornost jeho fandů). Je to celkem jednoduchá matematika, která funguje naprosto dokonale.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - ne 26. října 2014 - 13:21

Goodman: Nikdo herce ze Star Treku nesrovnával s nezkušenými začátečníky. Jak říkám, každoročně v Americe vznikají tisíce filmů a stovky epizod stovek seriálů a o herce se zkušenostmi s hraním pro televizi nebo vedlejšími rolemi pro film tam žádná nouze není. A pokud fandom Star Treku nebyl dost velký ani na to, aby sám o sobě udržel sledovanost seriálu Enterprise na dost vysoké úrovni, aby se ho vyplatilo vysílat, znamená podpora fanoušků logicky pouze naprosto zanedbatelný vliv. A s tvou jednoduchou matematikou si nejspíš - jak je u tebe ostatně obvyklé - docela cucáš z prstu. Ono by se totiž našlo dost takových béčkových filmů s našimi oblíbenými herci, po kterých nikdy ani pes neštěkl, a kdyby neměly nicotný rozpočet, byly by to obrovské propadáky. Jako příklady bych vytipoval takové "Rise of the Zombies" z LeVarem Burtonem, "InAlienable" s Marinou Sirtis, Robert Beltran se propůjčil pro "Ohnivého hada", "Netvora z pouště" a "Repo Chick", Robert Duncan McNeill vzal roli v "Invazi smrtícího hmyzu", Walter Koenig v "Požírači kostí" a Ethan Phillips zase v obzvlášť lákavém titulu "Pavoukotřesení", Garrett Wang pak v "Ostrově zapomnění", Robert Picardo si zahrál v "Megažralok versus crocosaurus" a ve spoustě dalších podobných klenotech a přitom žádné z těch jmen té aury hvězdnosti nikdy nedosáhlo. Tedy ne za hranicemi toho dnes již relativně malého fandomu. Ve filmografii Williama Shatnera najdeš podobných kousků nepočítaně, přestože to už je v Hollywoodu velké jméno. Jakous takous hereckou sebeúctu si drží víceméně jen představitelé hlavních rolí, Stewart, Bacula, Blalock, Mulgrew, Nimoy apod., ale všimni si, že i ti úspěšnější mají ve svých filmografiích těch projektů relativně velmi málo. Nemít pár let žádnou roli a pouze objíždět cony a moderovat maturitní plesy, to pro herce neznamená velké příjmy. To je branže, ve které se každý musí neustále obávat o životní jistoty, protože kdykoliv hrozí, že přijde o práci a žádnou nenajde po několik let. Někteří to vzdali úplně. Roxann Dawson například takřka přestala hrát a věnuje se už jen režii. Jennifer Lien dokončila svůj poslední televizní projekt před více než deseti lety...

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - ne 26. října 2014 - 15:10

Eodeon: tady nejde o to, že bych si něco cucal z prstu. To spíš tobě dělá problém - jak je u tebe ostatně obvyklé - širší chápání souvislostí a porozumnění psanému textu. Dobrá tedy, neporovnáváš ST herce se začátečníky. Filmů a seriálů jsou tisíce (ostatně to jsem sám napsal) a stejně tak jsou tisíce více či méně zkušených herců. Přesto všechno nejde porovnávat herce z nějaké Béčkové pitominy s hercem ze ST. ST má prostě vyšší level a to i právě kvůli fanouškům. Pokud se ti líbil nějaký film, tak je nepravděpodobné, že bys jenom kvůli představiteli hlavního hrdiny vyhledal i další jeho film (bez ohledu na žánr). U fanoušků ST je to jiné, hlavní postava se okamžitě stává kultovní ikonou. Pravděpodobnost úspěchu (byť dílčího) se tedy zvyšuje. Podobná analogie se dá najít i mezi extrémně známýma hvězdama showbusinessu, kde kult netvoří postava nebo žánr, ale herec sám (třeba Arnie). Výchozí pozice herců ze ST je tedy lepší než u většiny béčkových malorozpočťáků nebo televizních seriálů.

Názoru, že ST základna fanoušků je zanedbatelná se musím opravdu jenom smát (bez urážky, no nebo vlastně klidně i s ní). ENT byla ukončena ne z důvodu nicotného počtu fanoušků, ale hlavně z důvodu jejich nezájmu o seriál. To je docela podstatný rozdíl. Pravděpodobně si vysvětluješ příznivce ST jako stádo, které ochotně vezme úplně všechno. Nevezme. Mě se třeba ENT líbila, zato film Into Darkness byl dle mě hodně špatný. Pokud by JJ natočil ještě něco podobného, tak bych na to do kina rozhodně nešel. Podobné reakce (ať pozitivní nebo negativní) nejsou neobvyklé. Problémem není tedy malá základna fanoušků, jak se domníváš, ale spíše jde o trefu do jejich vkusu (krom toho, ENT se prostě okoukala). Je tedy samozřejmostí, že nízkorozpočtovou hloupost s ubohým scénářem nezachrání ani tucet kapitánů z hvězdné flotily. Každopádně kultovní herec je pro marketing plus. Když nic jiného, tak se alespoň tímto mohou ohánět.

Být hercem je něco jako být profesionálním sportovcem. Kariéra drtivé většiny z nich je velmi krátká. Proto jsou jejich honoráře tak vysoké (pokud někdo prachy rozfofruje, tak je to jeho problém). Osobně bych klidně s nima měnil :) Ty vysoké honoráře platí zásadně u "herců". Komparzisti a jiné křoví se

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - ne 26. října 2014 - 15:19

tím samozřejmě neuživí. Ale to je snad pochopitelné. Trochu mě připomínáš mého bývalého spolužáka, který se kdysi dávno objevil v pár pidirolích. Od té doby žije v domění, že je superstar. Kupodivu být hercem není šlechtický titul, který by ti jako za středověku přinášel peníze za nic z daní. Pokud tedy herec je již neatraktivní a už nikoho nezajímá, tak holt si musí začít vydělávat peníze třeba jako my ostatní. Ale to myslím není případ našich hrdinů :)

BTW: na ST existují dva názory. Buď nadšení fanouškové (viz zdejší portál), nebo jeho odpůrci. ST filmy, seriály, pc hry, figurky a všelijaké jiné věci jsou primárně určeny nám. Na tom stojí dost výnosný kšeft. Fanoušků ST je tedy více než dost. Neboj nejsme vymírajícím druhem :)

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - ne 26. října 2014 - 18:52

Goodman: S porozuměním tvému nesouvislému a slohově zaostalému projevu musí mít do určité míry problém zákonitě každý. S obtížemi jsem z toho vyrozuměl tolik, že kdokoliv kdy měl stálou roli v seriálu podle Star Treku, má status hvězdy. O tom není třeba diskutovat. To je zjevná nepravda. Kultovní status ti herci mají, pravda, ale to je něco úplně jiného. Kultem může být dílo nebo osobnost i pro relativně velmi malou komunitu uctívačů, což je právě případ fanoušků Star Treku. V měřítku návštěvnosti filmů a sledovanosti seriálů je těch řádově pár desítek miliónů, které komunita fanoušků celosvětově dá, stále ne zcela dostatečně vysoké číslo, aby zajistilo návratnost licencovaných produktů, nebo takových, které na popularitě Star Treku nějakým způsobem parazitují, což je třeba právě případ béček obsazujících ST herce.

Důvody špatné sledovanosti seriálu Enterprise, které uvádíš, jsou čistě spekulativní. Tam bychom se řešení nedobrali, takže to beru zpět. To nebyl vhodný příklad. A pak je tu takové jedno zjednodušení, které zde sice přímo vysloveno nebylo, ale ty s ním podle všeho kalkuluješ, a to je předpoklad, že kdo je fanouškem Star Treku, je zákonitě i nekritickým uctívačem jeho herců, a tudíž divákem všeho toho ostatního braku, ve kterém ti herci účinkují. Věř mi, existují i fanoušci, kterým je úplně jedno, jestli nějaký herec ze Star Treku hrál druhé housle v kdovíjakém béčkovém hororu. Minimálně mě to ani trochu nezajímá a ty výše jmenované filmy nemám nejmenší motivaci zhlédnout. A pokud myslíš, že jen kvůli účinkování herců nám známých ze Star Treku se všichni masově pohrneme zhlédnout jakýkoliv film bez ohledu na jeho kvality, pak jsi to naopak ty, kdo nevědomky naznačuje, že fanoušci jsou nemyslící stádo. To já naopak předpokládám, že dovedou kriticky uvažovat (některé vyjímaje) a vybírat si kvalitu jak mezi filmy, tak mezi herci. A i mezi herci ze Star Treku jsou jak dobří, tak špatní. Role ve Star Treku sice téměř z každého udělala "minor celebrity", ale z nikoho neudělala dobrého herce, pokud jím už předtím nebyl.

BTW jestli myslíš, že ST merchandising je "dost výnosný kšeft", otevři si obchůdek. Jestli do roka nezkrachuješ, zajdu si k tobě koupit třeba figurku Spocka, nebo

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - pá 7. listopadu 2014 - 13:04

Eodeon: LOL, ty jsi tedy drsný internetový anonym. Vždy si beru urážku k srdci od někoho, z koho inteligence přímo srší. Abych tak nějak civilizovaně ukončil naší debatu. Tak právě jsi dokázal hned několik věcí. Nejdříve jsi napsal, jak na Unbelievable!!! mrkneš jenom kvůli hercům ze ST (čili jsi potvrdil to co jsem tu psal, známí herci přitahují pozornost fanouškům) a jednak to, že lžeš i sám sobě. V posledním komentáři totiž tvrdíš opak. Prý rozhodně tě nemůže ovlivnit obsazení, a tudíž se na to dívat nebudeš. Byl bych nerad, abys to pochopil špatně. Není nic stádovitého (v negativním smyslu) na podobném jednání. Já se taky občas podívám na něco jen proto, že tam hraje nějaký můj oblíbenec. Stádem jsem poněkud neobratně označil skupinové chování lidí, aniž bych tím myslel něco zlého. Za svůj vkus se tedy nemáš za co stydět (za svoji aroganci už ano).

Co se týče tvé poznámky k obchodní značce ST, tak měl bych pochopit dost zásadní věc. Úspěch obchodní značky a úspěch jednotlivých distribučních kanálů nemusí být nutně totožný. Trade mark ST je opravdu jednou z nejúspěšnějších a vynesla více než solidní zisky. Tržby kamenných obchůdků nejsou relevantní, protože zejména internetový prodej již přesytil trh. Pokud chceš hodnotit celek, tak musíš mít širší rozhled a nesrovnávat jenom to, co můžeš vidět kolem sebe bezprostředně ve svém bydlišti (např. zkrachovalý malý krámek).

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - pá 7. listopadu 2014 - 13:08

oprava chyby: ve druhém odstavci prvního řádku jsem chtěl napsat .... , tak měl bys pochopit dost zásadní věc......

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - so 8. listopadu 2014 - 13:55

Goodman: Tohle už opravdu nemůže být "pouhý" důsledek podprůměrného intelektu, ty prostě zcela úmyslně a sprostě lžeš, abys toho druhého navenek poškozoval. A teď nevím, která z těch dvou možností je vlastně horší, jestli hloupost nebo podlost.

Nikde jsem ani náznakem nenapsal, že Unbelievable!!!!! plánuji zhlédnout, protože ve mě vzbudilo nadšení jeho herecké obsazení. Já jsem vlastně vůbec nikde nenapsal, že ho plánuji zhlédnout, ať už z toho či onoho důvodu. Napsal jsem, že ho možná přeci jen vyhledám, jelikož by eventuálně mohl posloužit jako reflexe bezútěšné profesní situace, v níž se někteří herci Star Treku od skončení seriálu ocitli. Jestli v těch dvou výrocích nevidíš zřetelný sémantický rozdíl, pak máš obrovský problém, se kterým ti ale já nejsem schopen pomoci.

BTW moje občasné projevy arogance možná nejsou žádná ctnost, ale bývají alespoň v malé míře opodstatněné určitou měrou znalostí v oboru, vzděláním a kulturním rozhledem. Nikdy si ten sebevědomý tón nedovoluji u témat, pokud vím, že se v nich neorientuji velmi dobře. Upozornit mě na to někdo, o kom se nedá říct přesně totéž, beru to a kaju se. Daleko horší jsou ale případy arogantního a egomaniakálního vystupování v případě tupců, ale o tom víš své. Až tedy budeš příště někomu vytýkat vážné charakterové vady, zamysli se napřed velmi důkladně sám nad sebou, aby to nevyznělo tak neuvěřitelně pokrytecky.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - ne 9. listopadu 2014 - 17:34

Eodeon: rozdíl v tom není. Jediný důvod tvého zájmu o shlédnutí filmu jsou herci ze ST. Čili marketing zabral. A to je přesně ono. Obsazení známých tváří přináší vyšší profit. Ostatně to je taky ten důvod, proč jsou známí herci lépe placeni. Pokud jsi takový odborník, jak se tady sám prezentuješ, tak to bys měl snad vědět. Nejenom, že je to základ marketingu, ale ono to je logické i selským rozumem.

Nechápu, proč jsi tak útočný, jen se ti snažím vysvětlit fakta.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - ne 9. listopadu 2014 - 18:05

Goodman: Tak předně můj zájem o zhlédnutí filmu tu sice je, ale je naprosto minimální, a jeho důvodem není hvězdný status herců, ale reflexe aktuální situace v jejich oboru bez zvláštního ohledu na jakákoliv konkrétní jména zúčastněných. Ale to z mých slov jednoznačně vyplývá, jsou formulovaná jasně, srozumitelně a česky, takže už přestávám věřit v tvou nekonečnou nechápavost a začínám to pokládat za zlovolný zájem překroutit, poplivat a pohanit cokoliv jen napíšu. A to se mě dotýká víc, než jakákoliv myslitelná urážka. Proto ten můj konfrontační tón. Způsob, jakým na tebe reaguji, se neodvíjí ani tak od toho, jaký jsem já, ale spíše od toho, jaký jsi ty. Všimni si, že s naprostou většinou ostatních to jde bez problémů. Čím to? Jestli chceš dokázat, že se v tomto a v tobě pletu, udělej to prosím tak, že na mě už příště nebudeš reagovat. Nikdy z toho nevzešlo nic dobrého a nejspíš nikdy nevzejde. Já už se delší dobu pokouším ze své strany o totéž. Uzavřeme to společně a smířlivě tím, že si prostě nerozumíme a tak to bude lepší, než vést zbytečné spory o každé mylně vykládané slovíčko. Věřím, že v tomto se mnou souhlasit budeš a budeme mít oba klid. Rád si přečtu tvé názory na to či ono, ale nebudu reagovat, a na oplátku prosím o totéž z druhé strany.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík Goodman
Goodman - út 11. listopadu 2014 - 11:15

Eodeon: tuhle nabídku přijímám. Ikdyž tvůj nepřátelský tón je dán spíše tím, že jsem si s tebou dovolil nesouhlasit. O to více paradoxní na tom všem je, že pak stejně dojdeš ke stejnému závěru jako já (byť to prezentuješ trochu jinak).

Poslední věc co ti k tomuto (a vůbec k čemukoliv jinému) téma řeknu je, že je úplně lhostejné, zdali se díváš na Béčko jenom kvůli neutuchajícímu obdivu k celebritě, nebo nějakému intelektuálně vyspělému pozorování jejich hereckého progresu. Efekt pro producenta je stejný. Peníze z tržeb se nerozlišují na peníze od obdivovatelů a od superodborníků. Čili tvůj odborný zájem a můj neodborný zájem je úplně stejným. Kdyby tam nehráli herci ze ST, tak by nevznikla ani tato debata a dost pochybuju, že bychom vůbec věděli, že nějaký Unbelievable!!!! existuje.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG